خبرگزاری کار ایران

همایش نقش مادر در تحکیم بنیان خانواده در آمل برگزار شد

کد خبر : ۱۹۸۴۷

با همت كمیته امور بانوان و خانواده فرمانداری آمل همایش 300 نفری "نقش مادر در تقویت و تحکیم بنیان خانواده" در آمل برگزار شد.

ایلنا-آمل: با همت كمیته امور بانوان و خانواده فرمانداری آمل همایش 300 نفری "نقش مادر در تقویت و تحکیم بنیان خانواده" در آمل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آمل؛مدیر كمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان آمل در این همایش كه به مناسبت روز خانواده در سالن شهید رجایی این شهرستان برگزار شد.

رمضان علی‌پور مدیرکمیته امداد امام آمل در مورد روز خانواده، نقش محوری و کلیدی زن در خانواده، ارزش زن در اسلام و بیانات اهل بیت، فعالیت‌های کمیته امداد این شهرستان در حوزه‌های مختلف صحبت کرد.

دکتر ابراهیم اندرخورا دارای مدرک دکترای جامعه‌شناسی، استاد دانشگاه مازندران و یکی از مشاوران برجسته امور خانواده در مازندران نیز به عنوان سخنران این جلسه در مورد معیارهای زندگی سالم و سعادتمند، ارزش خانواده از دیدگاه اسلام و چگونگی برخورد زن و مرد با مشکلات در محیط خانواده سخنانی را ارایه کرد.

در پایان این همایش به 10 نفر از مادران، دختران و بانوان فعال مددجوی نهاد کمیته امداد آمل جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

این همایش با استقبال پرشور مدیران و مسئولان شهری و شهرستانی، رابطین امور زنان و خانواده ادارات و نهادهای آمل با فرمانداری و کمیته امداد، مادران و زنان سرپرست خانوار این نهاد انقلابی و مددجویان کمیته امداد برپا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز