خبرگزاری کار ایران

«ندار‌ها» وارد شبکه نمایش خانگی شد

کد خبر : ۱۹۷۸۹

فیلم سینمایی «ندار‌ها» در ژانر اجتماعی، به مدت دقیقه ۹۳ و برای مخاطبان بزرگسال وارد شبکه نمایش خانگی شد.

ایلنا:فیلم سینمایی «ندار‌ها» به کارگردانی «محمدرضا عرب» توسط موسسه‌ رسانه‌های تصویری به سبد محصولات شبکه نمایش خانگی اضافه شد.

به گزارش ایلنا، فیلم سینمایی «ندار‌ها» در ژانر اجتماعی، به مدت دقیقه ۹۳ و برای مخاطبان بزرگسال وارد شبکه نمایش خانگی شد

فیلم «ندار‌ها» به کارگردانی و تهیه کنندگی محمدرضا عرب و با نقش آفرینی پژمان بازغی، هانیه توسلی، حدیث غیاثوند و محسن تنابنده، داستان سه جوان را به تصویر می‌کشد که برای کمک به دیگران تصمیم عجیبی می‌گیرند و این تصمیم نتایجی وخیم را برای آن‌ها دربر دارد.

این فیلم تاکنون منتخب جشنواره‌هایی چون فجر، زنگبار، تورین، بغداد و جشنواره فیلم مذاهب امروز بوده و توانسته علاوه بر جایزه بهترین کارگردانی از جشنواره فیلم پلیس، فیلم برگزیده جشنواره بیست و نهم فیلم فجر در استان گلستان شود.

در هفته گذشته نیز فیلم «به هدف شلیک کن» به کارگردانی محمد کتیرایی و تهیه کنندگی جهانگیر کوثری با بازی پژمان بازغی، پولاد کیمیایی، روناک یونسی، اشکان خطیبی، اردلان شجاع‌کاوه و در ژانر پلیسی وارد شبکه نمایش خانگی شد.

موسسه رسانه‌های تصویری و کیمیا نما تامین و پخش این فیلم‌ها را بر عهده داشته‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز