خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی:

بنیاد برکت 1000مدرسه در نقاط محروم می سازد

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۸۰

8 طرح با 8 کارآفرین با اعتبار 50 میلیارد تومان عقد قرار داد شده است و قرار است این اعتبار به مرز 100 میلیارد تومان تا پایان سال برسد.

ایلنا ـ کرمانشاه: مدیر عامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری که در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، گفت: هدف اصلی از تشکیل بنیاد برکت، رسیدگی به نقاط محروم و آبادانی و احیا این مناطق است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، جواد شکرخواه تاکید کرد: این بنیاد به دستور مقام معظم رهبری در سال 86 تاسیس شده است و بر اساس آمار از سال 87 تا کنون بیش از 110 کارآفرین در 24 استان کشور سرمایه گذاری هایی در بخش های صنعتی، کشاورزی، دامداری و معدنی انجام داده است.

شکرخواه افزود: در کنار فعالیت‌های اقتصادی‌، ساخت مدرسه، راه‌، آب‌، برق و... نیز انجام می‌شود که نتیجه آن شروع‌ 900 پروژه در بیش از 750 روستا است.

‌ مدیر عامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) گفت: به همت این بنیاد، بیش از هزار مدرسه در نقاط محروم و دور افتاده کشور ساخته می شود که در دور اول این عملیات، بیش از 245 مدرسه تا پایان سالجاری در سطح کشور افتتاح می شود.

وی تصریح کرد: فاز دوم این طرح با 70 مدرسه از نیمه دوم سال‌جاری شروع شده که در تلاشیم این تعداد را افزایش دهیم.

مدیر عامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) گفت: یکی دیگر از خدمات ما در این بنیاد ارائه خدمات سلامت الکترونیک و بانکی و مالی در مناطق دور افتاده و محروم کشور است.

شکرخواه افزود: برای انجام این طرحها 10 تا 15 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

مدیر عامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در پایان گفت: در استان کرمانشاه 8 طرح با 8 کارآفرین با اعتبار 50 میلیارد تومان عقد قرار داد شده است و قرار است این اعتبار به مرز 100 میلیارد تومان تا پایان سال برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز