خبرگزاری کار ایران

آلبوم عاشورایی «ساقی سرمست» رونمایی می‌شود

کد خبر : ۱۹۷۲۹

آلبوم عاشورایی «ساقی سرمست» در آستانه ماه محرم با حضور پدید آورندگان این اثر عصر روز دوشنبه در موزه هنر امام علی (ع) رونمایی می‌شود.

ایلنا: سید عباس سجادی مدیر موسیقی این سازمان اظهار داشت: آلبوم عاشورایی «ساقی سرمست»، ساخته آریا عظیمی‌نژاد و اولین اثر منتشر شده از محمد علی کریمخانی، مداح برجسته کشور است.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، وی به لزوم استفاده از هنر موسیقی در ارائه مفاهیم دینی و آیینی تأکید کرد و افزود: این آلبوم در قالب ۱۲ قطعه حاوی اشعاری با مضامین عاشورایی و به زبان فارسی و ترکی است.
سجادی در پایان به تقدیر از عوامل سازنده این آلبوم اشاره کرد و افزود: در مراسم رونمایی آلبوم ساقی سرمست از تلاش سازندگان و تولید کنندگان این مجموعه فاخر تقدیر به عمل می‌آید.
مراسم رونمایی از آلبوم موسیقی عاشورایی ساقی سرمست، روز دوشنبه ساعت ۱۸ در موزه هنر امام علی (ع) برگزار می‌شود و از هفته جاری توسط موسسه فرهنگی هنری آوای باربد پخش شده و در اختیار عموم علاقه مندان قرار می‌گیرد.
در این مراسم محمد اصفهانی خواننده سر‌شناس کشور از نحوه آشنایی خود با محمد علی کریم خان و توانمندی‌های وی در اجرای نغمه‌های عاشورایی و شیوه‌های هنری آریا عظیمی‌نژاد سخن خواهد گفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز