خبرگزاری کار ایران

مدیر كل فرهنگ و ارشاد كرمانشاه در گفتگو با ایلنا:

جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های کرمانشاه 26 آبان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۱۸

براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در 26 آبانماه جاری دومین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان کرمانشاه با حضور اصحاب رسانه و خبر در کرمانشاه برگزار می‌شود.

ایلنا ـ کرمانشاه: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه در حوزه مطبوعات و رسانه ها تاریخ بسیار درخشانی در کشور دارد.

حجت الاسلام محمد آفتابی در گفتگو با خبرنگار ایلنا افزود: به همین منظور لازم می دانیم که در هر فرصتی مطبوعات و رسانه های کرمانشاه را بهتر و جامع تر به مردم معرفی کنیم و برای این کار تلاش ما این است که دومین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان کرمانشاه را در آینده ای نزدیک برگزار کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تاکید کرد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، در 26 آبانماه جاری دومین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان کرمانشاه با حضور اصحاب رسانه و خبر در کرمانشاه برگزار می شود.

آفتابی در ادامه با اشاره به این جشنواره 344 اثر ارسال شده است، گفت: در جشنواره مطبوعات و خبرگزاریهای استان کرمانشاه بیش از 39 گزارش، 31 مصاحبه و 62 مقاله ارسال شده است.

وی تعداد یاداشت و سرمقاله ارسال شده به این جشنواره را 36 اثر عنوان کرد و گفت: همچنین در این جشنواره 6 اثر طنز، 25 اثر صفحه آرایی، 3 اثر جدول و 6 عکس ارسال شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: در بخش نشریات سراسری نیز بیش از 22 گزارش، 6 خبر و 19 مصاحبه به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است و همچنین در بخش خبرگزاریهای استان، 23 گزارش، 9 مصاحبه و 10 خبر ارسال شده است.

آفتابی با اشاره به اینکه در بخش ویژه نشریات و خبرگزاریها، بیش از 24 اثر ارسالی داشته ایم، گفت: آثار رسیده به دبیرخانه این جشنواره برای اظهار نظر داوران به تهران فرستاده شده است و آثار برگزیده این دوره در روز برپایی جشنواره اعلام می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در پایان افزود: این جشنواره یک روزه بوده که در حاشیه آن، علاقمندان می توانند از نمایشگاه آثار مطبوعات و خبرگزاریهای استان کرمانشاه، بازدید داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز