خبرگزاری کار ایران

شهردار خرم‌آباد؛

جشن بزرگ ماندگاری کیو برگزار می‎شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۰۷۷

با توجه به فصلی‎بودن دریاچه کیو و مطالبه شهروندان در سال‏های گذشته از سال ۹۲پروژه انتقال آب از سرچشمه گلستان به دریاچه کیو آغاز شده است.

شهردار خرم‎آباد گفت: جشن بزرگ ماندگاری کیو برگزار می‌‎شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‎آباد، محمد مهرابی در جمع خبرنگاران در خرم‎آباد گفت: به مناسبت به ثمر رسیدن پروژه دائمی‎شدن آب دریاچه کیو که با تلاش کارکنان شهرداری و حمایت مدیران ارشد استانی عملیاتی شد، روز پنجشنبه جشنی با حضور آحاد مردم فهیم خرم‎آباد برای شکرگزاری در محل سرچشمه دریاچه کیو برگزار می‌‎شود.

مهرابی درادامه اظهار کرد: با توجه به فصلی‎بودن دریاچه کیو و مطالبه شهروندان در سال‏های گذشته از سال ۹۲پروژه انتقال آب از سرچشمه گلستان به دریاچه کیو آغاز شده است.

وی با اشاره به ابعاد فنی این طرح افزود: طول هر خط انتقال ۳ هزار و ۴۰۰ متر است که از طریق لوله‎های پلی‎اتیلن و به وسیله سه دستگاه الکتروپمپ کار انتقال آب انجام می‌‎شود.

شهردار خرم‎آباد خاطرنشان کرد: برآورد هزینه اولیه این طرح حدود ۱۷ میلیارد ریال بوده که با مدیریت صحیح کاهش هزینه‎ای ایجاد شده است.

شهردار خرم‎آباد از برگزاری جشن بزرگ ماندگاری در روزهای آتی برای دائمی شدن آب دریاچه کیو خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز