خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان خبرداد:

پرداخت ۴۰ میلیارد ریال برای سرمایه در گردش صنایع گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۵۲

میزان سرمایه در گردش در نظر گرفته شده برای شرکتهای تعاونی صنعتی ۴۰ میلیارد ریال بوده که از امروز روند پرداخت این تسهیلات به واحدهای مشمول آغاز می‌شود.

جلسه ستاد تسهیل امور و پشتیبانی واحدهای تولیدی گیلان با حضور معاون امور اقتصادی وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد که در این جلسه مدیران بانک‌ها، آخرین وضعیت نقدینگی شرکت‌ها و کارخانجات این استان را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، در این نشست مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان از وجود ۲ هزار و ۱۰۰ شرکت تعاونی فعال در سه بخش صنعتی، کشاورزی در این استان خبر داد و اظهار داشت: از این میزان، حدود ۶۰۰ شرکت تعاونی صنعتی هستند.

خلیل حنیف، ابراز کرد: شرکت‌های تعاونی صنعتی گیلان واجد شرایط از استمهال بدهی بانکهای عامل برخوردار خواهند شد و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در راستای تحقق شعار امسال تمهیدات لازم را جهت تامین سرمایه در گردش شرکتهای تعاونی صنعتی را فراهم کرده است.

به گفته وی، میزان سرمایه در گردش در نظر گرفته شده برای شرکتهای تعاونی صنعتی ۴۰ میلیارد ریال بوده که از امروز روند پرداخت این تسهیلات به واحدهای مشمول آغاز می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز