خبرگزاری کار ایران

قایم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری؛

خانواده شهدا و جانبازان افتخار انقلابند

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۱۳۱

خانواده شهدا و جانبازان افتخار انقلابند و روحیه گرفتن برای ادامه فعالیت، تنها با دیدار آنان میسر می شود.

قایم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری در ملاقات با خانواده شهید " فخر الدین هاشمی " و جانبازان " محمد نوری " و " نبی نوتی زهی " گفت: هدف از این دیدار، گرفتن روحیه برای ادامه کار و فعالیت اجتماعی است.

به گزارش ایلنا ازکرمان جزینی افزود: بحثمواد مخدر یکی از موضوعات اصلی است که مردم در این رابطه خیلی از نظام و جمهوری اسلامی توقع دارند.

وی تشریح کرد: در چهار ماهه نخست سال جاری در راستای مبارزه با سودا گران مرگ ۶ نفر شهید و ۱۲ نفر مجروح شدند که حاکی از این است که پرسنل نیروی انتظامی مرد عمل هستند.

وی دیدار با خانواده شهدا و جانبازان را یکی از اقدامات خوب مسؤلین عنوان کرد و گفت: ما باید به وجود چنین جوانانی در جامعه افتخار کنیم و امیدوارم که این عزیزان شفاعت ما را در پیشگاه حق تعالی داشته باشند.

در ادامه پدر شهید " فخر الدین هاشمی " گفت: یکی از وصیت های فرزندم ساخت یک مدرسه یا مسجد بدون ذکر نام با پول بیمه اش در ایران است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، اظهار کرد: حتی مادرش نیز بر این باور بود که وی طی این راه روزی به شهادت خواهد رسید که در نهایت نیز در پی مبارزه با سوداگران مرگ به مقام شهادت نایل شد.

این پدر شهید ادامه داد: شهادت فرزندم در این راه نه تنها باعثافتخار ما، بلکه باعثافتخار کشورش نیز شد.

هاشمی اذعان داشت: وی حتی بیمه نامه خود را طوری تنظیم کرده بود که حتی من که پدرش هستم و حدود ۲۹ سال در نیروی انتظامی فعالیت میکنم، چنین بیمه نامه ای را پسرم تنظیم کرده است، تنطیم نکرده ام.

شهید فخر الدین هاشمی در رودبار جنوب در درگیری با اشرار مسلح به در جه رفیع شهادت نایل شد و جانبازان " محمد نوری " و " نبی نوتی زهی " در در گیری با سوداگران مرگ در شهرستات رودبار و بم به جانبازی نائل آمدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز