خبرگزاری کار ایران

هفته آینده مصدومیتم برطرف می‌شود؛

محمودی: کسب مدال در جام جهانی دور از دسترس نیست / کار سختی در پیش داریم

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۷۹۳

جام جهانی رویداد خیلی مهمی است و فکر می‌کنم بتوانیم از گروه‌مان صعود کنیم. البته گروه خیلی سختی داریم و آمریکا، ایتالیا و فرانسه تیم‌های خیلی خوبی هستند که باید از آنها امتیاز بگیریم.

ملی‌پوش والیبال کشورمان گفت: فکر می‌کنم تا یک هفته دیگر مصدومیتم کاملا برطرف می‌شود و می توانم تمریناتم را از سر بگیرم.

شهرام محمودی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: مصدومیتم هنوز کامل برطرف نشده و نهایتا تا یک هفته دیگر طول خواهد کشید. البته هنوز با دکترم صحبت نکرده‌ام و قطعی نمی‌دانم چه زمانی می‌خواهم تمرین کنم اما فکر می‌کنم یک هفته دیگر می‌توانم تمرینات سبک خودم را شروع کنم.

وی در مورد حضور تیم ملی کشورمان در جام جهانی والیبال گفت: جام جهانی رویداد خیلی مهمی است و فکر می‌کنم بتوانیم از گروه‌مان صعود کنیم. البته گروه خیلی سختی داریم و امریکا، ایتالیا و فرانسه تیم‌های خیلی خوبی هستند که باید با آنها بازی کنیم و کارمان دشوار است.

محمودی ادامه داد: از مرحله اول می‌توانیم صعود کنیم اما در ادامه کارمان خیلی سخت است. همه تیم‌ها برای این تورنمنت آماده می‌شوند و امیدوارم با تمام توان در این مسابقات شرکت کنیم و نتیجه‌ای در خور نام و شان ایران بگیریم.

ملی‌پوش والیبال کشورمان اظهار داشت: مدال گرفتن در جام جهانی خیلی سخت است اما کار نشد ندارد. کارمان دشوار است و یک تورنمنت سخت و سنگین در پیش داریم اما هیچی دور از دسترس نیست. در لیگ جهانی برای رسیدن به جمع ۴ تیم تلاش کردیم و به هدف‌مان رسیدیم و در جام جهانی هم به دنبال کسب مدال هستیم.

محمودی در پایان گفت: انگیزه‌ام و برای حضور در جام جهانی والیبال خیلی زیاد است. مرحله نهایی لیگ جهانی را به دلیل مصدومیت از دست دادم که واقعا یکی از سخت‌ترین مراحل زندگی‌ام بود اما یک اتفاقی بود که افتاد و تمام شد. تمریناتم را با تمام توان انجام می‌دهم تا از نظر بدنی به شرایط ایده‌آل برسم. امیدوارم هر چه سریع‌تر روند بهبودی‌ام کامل شد و تمرینات پرفشارم را شروع کند تا در جام جهانی به تیم ملی کشورم کمک کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز