خبرگزاری کار ایران

سیامک صفری با «خرآکتور» به تماشاخانه مشایخی می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۶۹۱

«خرآکتور» نام نمایشنامه‌ای کمدی است که سیامک صفری آن را چندین سال پیش به رشته تحریر درآورده و به کارگردانی میثم جهانگیری در تماشاخانه استاد مشایخی روی صحنه می‌رود.

برای نخستین بار نمایشنامه‌ای به نویسندگی سیامک صفری روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا؛ پیش از این سیامک صفری با بازی های خوبش درنمایش های مختلف برای علاقمندان به دنیای تئاتر شناخته شده بود. حال برای نخستین بار نمایشنامه ای از این بازیگر توانای تئاتر بر روی صحنه می رود. باید به انتظار نشست و دید چگونه «خرآکتور» سیامک صفری صحنه تئاتر راشخم می زند!!

«خرآکتور» نمایشی کمدی است با حال و هوای فانتزی که به مجادله یک خر و تراکتور بر سر کارایی خود در دنیای جدید می پردازد.

در نمایش «خرآکتور» علی آسترکی و مسلم رضایی ایفای نقش می کنند. این نمایش از ۱۱ مرداد تا پایان همین ماه هر روز حتی شنبه ها ساعت ۱۸:۳۰ در تماشاخانه استاد «مشایخی» اجرا می شود.

سایرعوامل نمایش «خرآکتور» عبارتند از: آهنگساز: حامد دولت آبادی، دستیار کارگردان و مدیر تولید: رویا پناهی، مدیر صحنه: چمران اسدی، عکس: نوید پورولی، طراح پوستر و برشور: آرش تنهایی، امور رسانه و خبر: یاسر یگانه.

آدرس: ضلع شمال غربی چهار راه ولی عصر جنب داروخانه پ۸۹۹ تماشاخانه استاد مشایخی.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز