خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره درآمد شهرداری منطقه ۷ خبر داد:

تحقق درآمد نقدی ۱۴۱ درصدی از ابتدای سال جاری تا کنون

کد خبر : ۱۸۸۶۵

از ابتدای سال تا کنون تعداد مفاصای نوسازی صادر شده ۶۲۲۵فقره بوده و تعداد مفاصای کسبی صادر شده از ابتدای سال تا کنون ۲۱۰ فقره شده است.

ایلنا: رییس اداره در آمد شهرداری منطقه ۷ از تحقق در آمد نقدی ۱۴۱ درصدی از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از شهرداری منطقه هفت، مصطفی محمدی گفت: ما در محدوده شهرداری منطقه ۱۷۹۵۳۹ملک داریم که از این تعداد میزان ۴۲۹۹۱ به صورت ملکی و تعداد ۱۰۰۵۹۴واحد آپارتمان وجود دارد که تعداد واحد غیر مسکونی ما (تجاری، اداری، آموزشی) ۳۵۹۵۴باب است.

رییس اداره درآمد شهرداری منطقه هفت افزود: از ابتدای سال تاکنون تعداد مفاصای نوسازی صادر شده ۶۲۲۵فقره بوده و تعداد مفاصای کسبی صادر شده از ابتدای سال تا کنون ۲۱۰ فقره شده است. همچنین تعداد استعلام‌های پاسخ داده شده (پروژه امام علی (ع) پروژه امام حسین (ع)، شهرسازی و حقوقی و...) در حدود ۳۵۰۰ مورد است.

محمدی با اشاره به میانگین مراجعه روزانه ۳۵۰نفر از شهروندان سطح منطقه اضافه کرد: از ابتدای سال تا کنون میزان تحقق در آمد نقدی ما درشهرداری منطقه ۱۴۱درصد نسبت به زمان بوده و میزان تحقق درآمد غیر نقدی از ابتدای سال تا کنون نسبت به زمان با ۹۹درصد پیشرفت همراه بوده است.

وی تصریح کرد: ما در اداره درآمد برای تسهیل در کار و ارج نهادن به مقام جانبازان، معلولان و ایثارگران یک بادجه ویژه اختصاص داده‌ایم که بدون نوبت به پرونده آن‌ها رسیدگی می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز