خبرگزاری کار ایران

عضو انجمن تولیدکنندگان فولاد:

توقف صادرات فولاد باعث پایین آمدن قیمتها در داخل نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۳۸

توقف صادرات فولاد باعث پایین آمدن قیمتها در داخل نمی‌شود و علاوه بر این، ارز صادراتی کشور نیز کاهش می‌یابد.

یك عضو انجمن تولیدکنندگان فولاد گفت: توقف صادرات فولاد باعث پایین آمدن قیمتها در داخل نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، خضر در نشست خبری امروز انجمن فولاد ایران اظهار داشت: در هیچ جای دنیا صادرات یک محصول را یک شبه ممنوع نمی‌کنند، شرکت‌های فولادی برای حضور در بازارهای جهانی زمان زیادی را صرف بازاریابی کرده‌اند و هزینه زیادی را برای حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی صرف کرده‌اند.

خضر افزود: زمانی كه به سازمان های توسعه تجارت، حمایت از مصرف كننده و تولید كننده و وزارت خانه صنعت، معدن و تجارت مراجعه می كنیم می گویند حق با شماست چرا مبنای این بخش نامه مشخص نیست؟

وی تصریح كرد: برخی از خطوط تولید در شركت های فولادی بدلیل سفارشات برخی از كشورهای دیگر راه اندازی شده چه كسی پاسخگوی سفارشات آنها خواهد بود؟

خضر گفت: توقف صادرات فولاد باعث پایین آمدن قیمتها در داخل نمی‌شود و علاوه بر این، ارز صادراتی کشور نیز کاهش می‌یابد.

عضو انجمن فولاد تأکید کرد: صادرات به برخی کشورها مانند عراق با ریال انجام می‌شود و اصولاً اسکناس دلار در اختیار صادرکنندگان نیست که بخواهند آن را در مرکز مبادلات عرضه کنند، برای این کار باید برویم از چهارراه استانبول دلار بخریم و در مرکز مبادلات عرضه کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز