خبرگزاری کار ایران

حوادث جاده ای 24 اصفهانی را در شبانه روز گذشته مصدوم کرد

کد خبر : ۱۸۷۸۵

برخورد نیسان با تریلر در 10 کیلومتری پایگاه مولا احمد نائین/ واژگونی یک دستگاه کمپرس در 6کیلومتری پایگاه قورقچی/ برخورد دو دستگاه کامیون و واژگونی یک موتورسوار از مهم ترین در حوادث 24 ساعت گذشته هستند.

اصفهان – ایلنا: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: در برخورد تریلی با مینی‌بوس در مورچه‌خورت 18 نفر دچار حادثه شدند که هشت نفر از آنها به صورت سرپایی درمان شدند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، حیدر علی خانبازی درباره حوادث روز گذشته توضیح داد: در حادثه برخورد تریلی با مینی‌بوس‌که ساعت 17 روز گذشته در 14 کیلومتری پایگاه مورچه‌خورت اتفاق افتاد 18نفر دچار حادثه شدند که فقط هشت نفر از آنها مصدوم و تحت درمان سرپایی قرار گرفتند.

وی به برخورد نیسان با تریلر در 10 کیلومتری پایگاه مولا احمد نائین اشاره کرد و افزود: در این حادثه دو نفر از امدادگران پایگاه به کمک دو نفر حادثه دیده شتافتند و پنج دقیقه پس از اعلام حادثه در محل حاضر شدند.

همچنین معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان از واژگونی یک دستگاه کمپرس در 6کیلومتری پایگاه قورقچی ساعت 10 و 50 دقیقه خبر داد و گفت: یک نفر حادثه دیده در این تصادف به صورت سرپایی درمان شد.

وی با بیان اینکه در ساعت 4 و 55 دقیقه نیز برخورد دو دستگاه کامیون گزارش شد، گفت: این حادثه که از طریق اورژانس گزارش شد،نیروهای امداد و نجات امین آباد شهرضا با یک دستگاه آمبولانس مصدوم حادثه را به بیمارستان انتقال دادند.

خانبازی با اشاره به نیز واژگونی یک موتورسوار در 15 کیلومتری پایگاه تیدجان خوانسار در ساعت 20 تصریح کرد: دو نفر حادثه دیده در آن به صورت سرپایی درمان شدند.

به گفته معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان در ساعت 20نیز در پایگاه مبارکه یک مورد هایپوگلومیک و کشف جسد در کوهپایه ازمواردی بود که در این روز به پایگاه‌های امداد و نجات گزارش شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز