خبرگزاری کار ایران

نماینده مهریز به ایلنا خبرداد:

سوال از رئیس جمهور پا برجاست

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۸۰

امروز جلسه غیرعلنی درخصوص طرح سوال از رئیس جمهور در صحن مجلس برگزار شد و پس از اظهار نظر موافقان و مخالفان تصمیم نهایی بر طرح سوال از رئیس جمهور قرار گرفت.

ایلنا-یزد: حجت الاسلام و المسلمین دخیل عباس زارع زاده گفت: طرح سوال از رئیس جمهور پابرجاست.

نماینده مردم شهرستان مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه با بیان این مطلب به ایلنا گفت: امروز جلسه غیرعلنی درخصوص طرح سوال از رئیس جمهور در صحن مجلس برگزار شد و پس از اظهار نظر موافقان و مخالفان تصمیم نهایی بر طرح سوال از رئیس جمهور قرار گرفت.

این نماینده مجلس نهم در پاسخ به این سوال ایلنا مبنی بر تعلل دولت در  جلوگیری از افزایش قیمت ارز، گفت: این قضیه کاملا صحیح است و دولت پاسخگوی باید اقدام خود باشد.

او تاکید کرد: اگر ارز را در جاهای ضروری مصرف می کردند و مازاد ارز ذخیره شده بود ما امروز این مشکل را نداشتیم.

سخنگوی کمیسیون شوراها همچنین توجیهات دولت مبنی بر ایجاد گرانی ها بخاطر تحریم را رد کرد و گفت: عدم مدیریت صحیح موجب این مشکل شده است.

دخیل عباس زارع زاده گفت: بدترین تحریم ها در زمانی بود که نفت 9 دلار بود و کشور نیازهای شدیدتر از زمان حاضر را داشت ولی شاهد جهش تورمی در جامعه نبودیم.

این نماینده مجلس معتقد است: هدفمندی یارانه ها بصورت صحیح مدیریت نشد، بُعد تولید کشور نادیده گرفته شد و منابع کشور به سمت مصرف رفت.

وی در عین حال گفت: با توجه به شناختی که از رئیس جمهور وجود دارد، سوال از رئیس جمهور را به صلاح نمی دانم چراکه جلسه سوال موجب التهاب جو سیاسی جامعه خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز