خبرگزاری کار ایران

وال استریت ژورنال خبر داد

سفارش ۳۰۰ میلیون دلاری ایران برای ساخت ۱۰ کشتی به یک شرکت خارجی

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۵۷۱

روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال اعلام کرد ایران سفارش ساخت ۱۰ کشتی باری به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار را به یک شرکت سنگاپوری ارائه کرده است.

روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال اعلام کرد ایران سفارش ساخت ۱۰ کشتی باری به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار را به یک شرکت سنگاپوری ارائه کرده است

به گزارش ایلنا، روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال اعلام کرد ایران سفارش ساخت ۱۰ کشتی باری را به شرکت های خارجی داده است.

هزینه ساخت این کشتی ها بالغ بر ۳۰۰ میلیون دلار برآورد شده است.

بر اساس این گزارش ایران سفارش خود را که «در عرض چند هفته آینده» به مراحل پایانی اداری خود خواهد رسید به یک شرکت کشتی‌سازی مستقر در سنگاپور ارائه کرده است.

یک منبع آگاه خبر داده است که کشتی‌های سفارش ایران که قرار است در اوایل سال ۲۰۱۷ تحویل داده شوند توسط شرکت خطوط کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران استفاده خواهند شد.

شرکت دولتی خطوط کشتیرانی ایران که در آغاز موج تحریم‌ها علیه ایران با شرکت‌های زیرمجموعه‌اش در فهرست تحریم‌ها قرار گرفته بود در شهریورماه سال گذشته با حکم دادگاه اروپا از این فهرست خارج شد اما اتحادیه اروپا مجددا این مجموعه را در فهرست تحریم های خود قرار داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز