خبرگزاری کار ایران

اهدای ۲۵ هزار جلد کتاب جدید به مردم در روز کتاب و کتاب‌خوانی

کد خبر : ۱۸۷۱۳

۲۵ هزار جلد کتاب جدید با هماهنگی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در روز ۲۴ آبان‌ماه؛ روز کتاب و کتاب‌خوانی به مردم اهدا می‌شود.

ایلنا: با توجه به تصمیم ستاد برگزاری «هفته کتاب» مبنی بر اجرای طرحی با عنوان «اهدای کتاب به آنان که دوستشان داریم» در روز کتاب و کتاب‌خوانی، با هماهنگی صورت گرفته میان معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، ۲۵ هزار جلد کتاب جدید به مردم اهدا خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی بیستمین دوره هفته کتاب، با توجه به نام‌گذاری پنجمین روز از «هفته کتاب» به نام «هدیه کتاب خوب، ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی» و انتخاب شعار این روز مبنی بر «اهدای کتاب به آنان که دوستشان داریم»، حرکتی نمادین برای اهدای کتاب به مردم در سطح کشور صورت می‌گیرد.

در این اقدام و با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در مکان‌های چون میادین اصلی شعر، بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها، مدارس، پادگان‌ها، زندان‌ها و... با حضور مسئولان، «کتاب» به عنوان هدیه به مردم اهدا خواهد شد.

بیستمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «یادگار ماندگار» از ۲۰ تا ۲۷ آبان ماه سال جاری در سرتاسر کشور برگزار می‌شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز