خبرگزاری کار ایران

از صبح امروز و با نارضایتی مردم؛

بهای بلیط پروازهای داخلی 65 درصد افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۳۷

ضروری است مسئولان هواپیمایی کشوری و سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان درخصوص افزایش 65 درصدی بهای بلیط ها توضیحات خود را ارائه دهند.

بهای بلیط پروازهای داخلی از صبح امروز و بدون اطلاع قبلی 65 درصد افزایش یافت.

به گزارش ایلنا، بهای بلیط هواپیماهای داخلی صبح امروز بدون اطلاع قبلی با 65 درصد افزایش بر روی سامانه رزرو آزانس‌ها درج شده است.

این افزایش قیمت که موجب نارضایتی مردم شده در حالی رخ می‌دهد که وزیر راه و شهرسازی اوایل آبان ماه وعده بررسی افزایش قیمت بلیط هواپیماها را درصورت عدم تامین ارز مرجع داده بود.

در همین حال حمید رضا پهلوانی معاون وزیر راه و شهرسازی اواخر مهرماه از افزایش 50 درصدی نرخ بلیط‌ها در صورت تثبیت نرخ سوخت خبر داده بود.

همچنین لازم به ذکر است ایرلاین‌ها بعلت عدم افزایش قیمت بلیط طی روزهای گذشته، سیستم رزرو بلیط را برای روزهای آتی غیرفعال کرده بودند و این امر موجب سردرگمی مردم شده بود.

ضروری است مسئولان هواپیمایی کشوری و سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان درخصوص افزایش 65 درصدی بهای بلیط ها -حداقل افزایش 15 درصدی نسبت به آنچه وعده داده شده بود- توضیحات خود را ارائه دهند.

گفتنی است برای نمونه بلیط مسیر یزد تهران که تا روز گذشته 60700 تومان بود، با قیمت 100600 تومان عرضه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز