خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی؛

مسابقه نویسندگی ویژه دانشجویان در کردستان برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۲۰

"نقش دانشجویان در تحقق اقتصاد مقاومتی" و " راه های گذر از اقتصاد وابسته به اقتصاد پویا" از موضوعات اختصاص یافته به این مسابقه نویسندگی است.

ایلنا- سنندج: اداره کل کتابخانه های عمومی استان کردستان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی یک دوره مسابقه نویسندگی ویژه دانشجویان برگزار می کند.

کارشناس فرهنگی اداره کل کتابخانه های عمومی کردستان با اعلام این خبر به ایلنا گفت: این مسابقه مقارن با بیستمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با همکاری برخی دانشگاه های استان برگزار می شود.

محمد مخدومی با بیان اینکه موضوعات این مسابقه نویسندگی مطابق بیانات مقام معظم رهبری (دامت برکاته) و نامگذاری سال جاری با عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است، افزود: «نقش دانشجویان در تحقق اقتصاد مقاومتی» و «راه های گذر از اقتصاد وابسته به اقتصاد پویا» از موضوعات اختصاص یافته به این مسابقه نویسندگی است.

وی تصریح کرد: تاکنون دانشگاه های کردستان، آزاد اسلامی سنندج و علوم پزشکی استان برای همکاری در برگزاری این مسابقه نویسندگی اعلام آمادگی کرده اند.

وی یادآور شد: خلاقیت در بیان مطالب، جذابیت مطالب، نثر روان، انسجام مطلب، بیان مطلب در قابل ارائه شده و جمع بندی و پایان مناسب از معیارهای ارزیابی و انتخاب مقالات برتر است.

مخدومی خاطرنشان کرد: به برگزیدگان این مسابقه نویسندگی جوائز ارزنده ای از سوی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کردستان اهدا می شود و همچنین مقالات برتر به مرحله کشوری مسابقه مذکور راه می یابند.

برنامه های بیستمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در سال جاری از 20 آبان آغاز می شود و تا بیست و ششم همین ماه ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز