خبرگزاری کار ایران

اولین جلسه اتاق رسانه ای صبای قم تشکیل شد؛

اعلام همدلی رسانه های قم برای حمایت از تیم فوتبال صبا

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۴۰۹

مسئولان رسانه های مکتوب و مجازی استان قم، به دعوت مدیر رسانه ای باشگاه فوتبال صبای قم، در محل این باشگاه گردهم آمده و اولین جلسه اتاق رسانه ای صبای قم تشکیل شد.

ایلنا: اتفاقات خوبی در باشگاه فوتبال صبای قم برای حضوری قدرتمند در لیگ برتر فوتبال کشور در سال ۹۳-۹۴ در حال رخ دادن است؛ یکی از این اتفاقات خوب، اعلام همدلی رسانه های استانی قم برای حمایت همه جانبه از این باشگاه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، شب گذشته مسئولان رسانه های مکتوب و مجازی استان قم، به دعوت عباس یداللهی مدیر رسانه ای باشگاه فوتبال صبای قم، در محل این باشگاه گردهم آمدند.

اگر چه شاید مباحثانتقادی در خصوص عدم توجه مسئولان باشگاه صبای قم به رسانه ها، در سال های گذشته مطرح شد، اما در نهایت همه اصحاب رسانه همدلی و حمایت همه جانبه خود را برای حضور قدرتمند صبای قم در مسابقات لیگ برتر امسال اعلام کردند.

در ابتدای این دیدار عباس یداللهی ضمن خوشامدگویی به مسئولان رسانه های مختلف استان قم، با بیان این که در این جلسه به دنبال راهکارهای حمایت رسانه های مختلف استان قم، از تیم فوتبال صبای قم برای حضوری قدرتمند در مسابقات لیگ برتر امسال هستیم، اظهار داشت: باشگاه فوتبال صبا بعد از ۶ سالی که با عنوان صبای قم در لیگ برتر فوتبال حضور پیدا کرد، امسال به صورت رسمی به قم منتقل شد و قرار است تمرینات این تیم نیز در قم دنبال شود؛ که البته این اتفاق به خاطر زحمات و تلاش های بسیاری بود که در این خصوص صورت گرفت.

وی افزود: قطعا اگر حمایت رسانه های استان، از باشگاه فوتبال صبای قم خوب باشد، یکی از منافع آن که حضور قدرتمند تیم فوتبال صبای قم در لیگ برتر امسال است، به همه مردم قم خواهد رسید و از این رو انتظار داریم که رسانه ها همانند گذشته و چه بسا بیشتر از گذشته همراه و حامی باشگاه فوتبال صبای قم باشند.

مدیر رسانه ای باشگاه صبای قم با بیان این که باید هر چه سریعتر اتاق رسانه ای صبای قم تشکیل شود، گفت: باشگاه صبا، برای حضوری قدرتمند در فوتبال کشور، نیاز به همراهی و حمایت رسانه ها دارد و این موضوع، باید مورد توجه مسئولان این باشگاه قرار گیرد.

وی با بیان این که صبا برای قم یک فرصت است و باید این فرصت را غنیمت بدانیم، گفت: اشکالی که جوانان قمی در طی ۶ سال گذشته به تیم فوتبال صبای قم وارد می کردند این بود که چرا تمرینات این تیم در تهران انجام شده و فقط بازی ها در قم برگزار می شود که امسال این مشکل رفع و از این به بعد شاهد حضور دائمی صبا، در قم هستیم؛ البته برای پشتیبانی از این تیم که به تازگی به صورت کامل به قم منتقل شده نیاز به حمایت بیشتر مردم از این تیم داریم که این امر بدون حمایت رسانه ها امکان پذیر نیست؛ از این رو از رسانه های مختلف استان قم می خواهیم با جدیت بیشتری به همراهی و حمایت صبای قم فکر کنند.

یداللهی در ادامه سخنانش با بیان این که باید با همراهی رسانه ها بتوانیم در مرحله اول شاهد حضور ۵ الی ۶ هزار تماشاچی ثابت در تمام بازی های خانگی تیم فوتبال صبای قم باشیم، گفت: برای تحقق اهداف مورد نظر، کارگروه رسانه ای باشگاه صبا تشکیل شده و همین طور یک فیلم مستند ۳۰ دقیقه ای با عنوان همراه صبا، که به موضوع فوتبال قم و باشگاه فوتبال صبا اختصاص دارد، در حال ساخت است که بین جوانان قمی توزیع خواهد شد.

ملکی: همراهی صبا در بازی های خارج از خانه، خواسته به حق خبرنگاران است

رضا ملکی مدیر رسانه ای سابق باشگاه فوتبال صبا و از خبرنگاران پیشکسوت ورزشی استان قم نیز در این جلسه با بیان این که تا کنون از ظرفیت رسانه های استان قم در باشگاه صبا استفاده نشده است، گفت: مشکلات مختلفی از جمله مشکلات مالی، در طول سال گذشته گریبانگیر باشگاه صبا بود که باعثشد ارتباط باشگاه با رسانه ها به صورت جدی دنبال نشود.

وی با بیان این که یکی از خواسته های به حق خبرنگاران ورزشی استان قم، همراهی تیم فوتبال صبا در بازی های خارج از استان قم است، گفت: انشاالله امسال شاهد رفع این دغدغه از میان خبرنگاران ورزشی استان قم باشیم.

این فعال رسانه ای با بیان این که مردم قم تعلق خاطری نسبت به باشگاه صبای قم دارند، گفت: امیدواریم امسال که صبای قم به صورت کامل به قم منتقل شده، اثرات مثبت این اتفاق خوب را شاهد باشیم، چرا که وقتی تمرینات به قم بیاید، ارتباط مردم و رسانه ها با تیم بیشتر خواهد شد.

یعقوبی: ظرفیت حمایتی از صبا، در بین رسانه ها ایجاد نشده است

محمدرضا یعقوبی مسئول وب سایت فردو نیوز از رسانه های مجازی استان قم نیز با تأکید بر این که تا کنون ظرفیت حمایتی از باشگاه صبای قم در بین رسانه های استان به وجود نیامده است، گفت: همانگونه که مسئولان باشگاه صبای قم انتظار همراهی و حمایت رسانه های استان از تیم را دارند، باید خود آن ها نیز از رسانه ها حمایت های مختلفی را به عمل آورند.

شهیدی: به دغدغه های رسانه های قم در خصوص باشگاه صبا توجه شود

علی نقی شهیدی سردبیر هفته نامه گویه از نشریات محلی استان قم نیز در این جلسه، با بیان این که باید از بیان جملات تشریفاتی در مورد رسانه ها از جمله این که رسانه ها نقش مهمی در قدرتمند کردن تیم فوتبال صبای قم دارند، خودداری و به جای آن به راهکارهای ارائه شده از سوی رسانه ها توجه کرد، گفت: یکی از دغدغه های رسانه های مکتوب و مجازی استان که در طول چند سال گذشته مدام روی آن تأکید شده، بحثبومی سازی و استفاده از بازیکنان بومی در تیم فوتبال صبای قم است که این اتفاق با کندی پیش رفته است.

وی افزود: قطعا اگر این اتفاق که از خواسته های رسانه های مختلف استان قم محسوب می شود، اتفاق بیافتد، شاهد خواهیم بود که مردم قم حمایت همه جانبه ای را از تیم فوتبال شهر و استان شان خواهند د اشت و دیگر دغدغه هایی از جمله این که تماشاگر به فلان بازی می آید یا نه نخواهیم داشت.

حسامی نژاد: جلسات باشگاه صبا با اصحاب رسانه مداوم باشد

امیر حسامی نژاد از عکاسان باسابقه ورزشی استان قم نیز در این جلسه با بیان این که همواره در آغاز لیگ برتر یک جلسه اصحاب رسانه در باشگاه صبا برگزار می شود و دیگر این جلسات تداوم نداشته و خبرنگاران و عکاسان با مشکلات مختلفی رو به رو می شوند، گفت: اگر بنای باشگاه صبای قم بر این است که همواره رسانه های استان قم حمایت هدف داری از تیم فوتبال صبا داشته باشند، باید این جلسات به صورت منظم برگزار شده و البته به راهکارهای ارائه شده از سوی اصحاب رسانه توجه شود.

حسینی: لازمه حمایت رسانه های قم از باشگاه صبا توجه به آن ها می باشد

سیدمهدی حسینی مسئول خبرگزاری برنا در استان قم نیز با بیان این که رسانه های استان قم همواره بدون هیچ چشم داشتی به حمایت از تیم فوتبال صبای قم پرداخته اند، گفت: رسانه های استان، برای تقویت صبای قم از هیچ کوششی دریغ نکرده و نخواهند کرد و البته لازمه حمایت رسانه های قم از باشگاه صبا توجه مسئولان باشگاه به آن ها می باشد.

قائمی: مشکلات اصحاب رسانه برای همراهی صبای قم برطرف شود

محسن قائمی دیگر عکاس ورزشی استان قم نیز، با بیان این که در سال های گذشته توجهات کافی به خبرنگاران و عکاسان ورزشی که برای پوشش مسابقات فوتبال صبا در ورزشگاه حاضر می شدند، صورت نمی گرفت، گفت: با وجود آن که پوشش خبری و تصویری مسابقات صبای قم در رقابت های لیگ برتر، با وجود مسافت آن از شهر قم برای خبرنگاران و عکاسان مقرون به صرفه نیست، اما با این وجود اکثر قریب به اتفاق اصحاب رسانه استان، پوشش مناسبی از این رقابت ها داشتند که این نشان از علاقه آن ها به نماینده شهر و استان در مسابقات لیگ برتر است.

وی با بیان این که باید مشکلات اصحاب رسانه در راه انعکاس گزارش های خبری و تصویری مربوط به تیم فوتبال صبای قم برطرف شود، گفت: در کنار این تلاش ها، اصحاب رسانه انتظار دارند، توجه کافی و لازمی به آن ها شده تا با کوچکترین مشکلی به راه خود در تقویت تیم فوتبال صبای قم ادامه دهند.

اشرفی: مسئولان باشگاه صبای قم ظرفیت انتقادپذیری خود را بالا ببرند

سیدجواد اشرفی مسئول خبرگزاری فارس در استان قم نیز با بیان این که بیش از آن که اصحاب رسانه به باشگاه صبا نیاز داشته باشند، باشگاه صبا به اصحاب رسانه نیاز دارد، گفت: با وجود کمترین توجه از سوی مسئولان باشگاه صبا به رسانه ها در طول سال های گذشته، اصحاب رسانه به خاطر مردم قم و به خاطر نام قم، حمایت خوبی از باشگاه صبای قم داشتند.

وی افزود: انتظار یک خسته نباشید به رسانه ها، از سوی مسئولان باشگاه صبای قم، آن هم بعد از کار رسانه ای فراوانی که برای این باشگاه شد، انتظار بیجایی نبود، اما یکبار هم ندیدیم که توجهی به رسانه ها شود.

این فعال رسانه ای خاطرنشان کرد: جالب است که مسئولان باشگاه صبای قم در سال گذشته، فقط زمانی که از آن ها انتقادی می شد، با رسانه و خبرنگار تماس برقرار کرده تا اگر بتوانند آن انتقاد را از رسانه محو کنند که این نگاه درستی نیست.

اشرفی افزود: اگر مسئولان باشگاه صبای قم انتظار همراهی هدفمند از رسانه ها را دارد، باید ضمن توجه به رسانه ها، ظرفیت انتقاد پذیری را در خود بالا برده و به راهکارهای ارائه شده از سوی رسانه ها نیز توجه کنند.

خادم: سیاست های رسانه ای مشخص برای تقویت صبای قم تعریف شود

رسول خادم مدیر عامل خانه مطبوعات استان قم و مسئول روزنامه سراسری ابتکار در استان قم نیز با بیان این که رسانه های استانی قم، برادری خود را به باشگاه صبای قم ثابت کرده اند، گفت: به نظر می رسد اگر باشگاه صبای قم ضمن توجه و ارج نهادن به کار اصحاب رسانه در استان، سیاست های مشخصی را برای تقویت باشگاه صبای قم و حضوری قدرتمند در لیگ برتر فوتبال امسال تعریف کند، اتفاقات خوبی را شاهد خواهیم بود.

چهرقانی: توجه ویژه مسئولان صبای قم به اصحاب رسانه ضرورت دارد

صادق چهرقانی مسئول خبرگزاری ایلنا در استان قم نیز با بیان این که مسئولان باشگاه صبای قم باید نگاه و توجه جدی تری به بحثرسانه ها داشته باشند، گفت: اصحاب رسانه استان قم در طول ۶ سالی که تیم فوتبال صبا با عنوان صبای قم در لیگ برتر حاضر بود حمایت های بی دریغی از این تیم داشتند، اما اگر امسال انتظار مسئولان باشگاه صبای قم از رسانه ها این است که به صورت جدی تری همراه و حامی تیم فوتبال صبای قم باشند، باید خود آن ها نیز رسانه ها را از حمایت های مادی و معنوی خود فراموش نکنند.

یداللهی: دغدغه اصحاب رسانه را در حد توان برطرف می کنیم

عباس یداللهی مدیر رسانه ای تیم فوتبال صبای قم نیز در پایان جلسه در سخنانی خطاب به مسئولان رسانه های استان قم اطمینان داد در حد توان دغدغه های آنان را برطرف کرده و ساز و کاری در باشگاه صبای قم فراهم شود تا در مسابقات امسال لیگ برتر فوتبال، دو خبرنگار و یک عکاس ورزشی به همراه یک مسئول نشریه یا رسانه مجازی استان، در مسابقات مختلف خارج از خانه تیم فوتبال صبای قم، همراه این تیم با شد.

در پایان این جلسه، اصحاب رسانه قم، همدلی و حمایت خود را از باشگاه صبای قم، برای حضوری قدرتمندانه و آبرومندانه در مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور در سال جاری اعلام کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز