خبرگزاری کار ایران

جدول عنوان ها و تاریخ برگزاری ترم آبان موسسه رخداد تازه اعلام شد

کد خبر : ۱۷۸۵۵

خشایار دیهیمی، محمد شمس لنگرودی، مهرداد پارسا و مقصود فراستخواه از جمله اساتیدی هستند که در این دوره از کلاس های موسسه حضور دارند.

ایلنا: کلاس های ترم آبان ماه موسسۀ مطالعاتی- آموزشی رخداد تازه از یکشنبه، چهاردهم آبان آغاز می شود. رئوس نشست ها، مدرسان مربوطه و زمان بندی کلاس ها بدین شرح است:

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی، شنبه ها ساعت 16 تا 18 محمدمهدی اردبیلی کلاس «ایدئالیسم آلمانی (3): گذار از کانت به هگل»، آرمان ذاکری درهمین ساعت کلاسی با عنوان «پرسش از سنت در مواجهه با علوم اجتماعی» و از ساعت 18 تا 20 خشایار دیهیمی کلاس های «کارگاه ترجمه»شان را ادامه می دهند. همچنین در همین ساعت علی ثباتی بحث دربارۀ «شهر و شعر مدرن» را ادامه می دهد.

یک‌شنبه‌ها ساعت16 تا 18 آرش حیدری دوره‌ی «فروید و مکتب فرانکفورت»، از ساعت 18 تا 20 روزهای یک‌شنبه دکتر مراد ثقفی کلاس «سوسیال دموکراسی در جنبش کارگری» و در همین ساعت محمد شمس لنگرودی دوره‌ی «تاریخ تحلیلی شعرنو» را با سرفصل شعر نوقدمائی، شعر سوررئال برگزار می کنند.

دوشنبه‌ها از ساعت 16 الی 18 دوره‌ی «تحلیل گفتمان: نظریه و روش (3)» توسط دکتر مصطفی مهرآیین برگزار خواهد شد. در همین ساعت پویا رفویی کلاسی با عنوان «اگر دلوز نیما می‌خواند...» و مبحث «فیلم نوآر» در ساعت 18 الی 20 توسط حسام امیری تدریس خواهد شد. همزمان کلاس «تجربه جنسیت در ایران معاصر» توسط دکتر فاطمه صادقی برگزار می شود.

سه‌شنبه‌ها از ساعت 16 الی 18 دکتر مقصود فراستخواه به طرح و تدریس «احتمالات آینده‌ی دینداری در ایران» خواهند پرداخت. «هوسرل و رویارویی با هایدگر» عنوان دوره‌ای است که در همین ساعت علی نجات غلامی برگزار خواهند کرد. دکتر ابراهیم توفیق، سید مهدی یوسفی و حسام صفاری از ساعت 18 الی 20 «کارگاه روش‌شناسی تاریخی» را برگزار می کنند.

چهارشنبه‌ها از ساعت 16 الی 18 موضوع «مرگ در هستی و زمان هایدگر» توسط مهرداد پارسا تدریس خواهد شد و همزمان با آن مهدی پارسا به مبحث «متافیزیک چیست؟ از کانت تا دریدا» خواهد پرداخت. دکتر احسان شریعتی در ساعت 18 الی 20 همین روز دوره‌ای تحت عنوان «تبارشناسی تفکر مدرن در ایران» برگزار خواهند نمود. دکتر مصطفی مهرآیین نیز در همین ساعت کلاس «جامعه‌شناسی هنر و ادبیات: متن و قدرت» را پی خواهند گرفت.

پنج‌شنبه‌ها نیز دکتر منصور انصاری دوره‌ی «سیاست به‌مثابه تئاتر: مروری بر اندیشه سیاسی هانا آرنت» را از ساعت 15 الی 17 برگزار می کند.

علاقه مندان می توانند برای مطالعه‌ی طرح درس‌ها و کسب اطلاعات بیشتر به سایت موسسه به آدرس www.rokhdadetazeh.com مراجعه و یا با شماره‌های 88023080 و 88025551 تماس برقرار نمایید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز