خبرگزاری کار ایران

رمان " بانوی سرخ پوش بر زمینه‌ی خاکستری " منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۰۲۶

رمان " بانوی سرخ پوش بر زمینه‌ی خاکستری " نوشته میگل دلیبس تا حد زیادی با سبک و سیاق سایر نوشته‌های دلیبس متفاوت است و به گفته‌ی منتقدان، حال و هوای درونی این ادیب ارزنده است و نوشتاری از انسانیت و عشق در اوج پختگی ادبی نویسنده.

رمان " بانوی سرخ پوش بر زمینه‌ی خاکستری " نوشته میگل دلیبس با ترجمه احمد طاهری به همت نشر افراز منتشر شد.

به گزارش ایلنا؛ این رمان که موضوعش از داستان های اسپانیایی گرفته شده است، در قالب ۱۰۴ صفحه و با تیراژ ۱۱۰۰ نسخه روانه بازار شد.

میگل دلیبس از برجسته ترین و پرکارترین ادبای معاصر اسپانیا بود. در طول هفت دهه نوشتن، آثار زیادی از داستان و فیلمنامه تا سفرنامه و نقد برجای گذاشته است. او در بیست و هشت سالگی اولین جایزه‌ی ادبی خود را(جایزه نادال) با کتاب سایه‌ی بلند سرو به دست آورد و از آن زمان بی‌شک یکی از استوارترین ستون‌های ادبیات و زبان اسپانیا بوده است.

سال‌های دراز رئیس یا عضو فرهنگستان سلطنتی زبان اسپانیا بود وهمزمان خلق آثار ادبی را به شیوه خویش به زیبایی ادامه داد. در این رهگذر تقریباً تمامی جوایز ادبی مهم اسپانیا را به دست آورد و به اعتقاد بسیاری از صاحب نظران شایسته‌ی دریافت نوبل بود. با این حال استقلال نظر و شیوه‌ی خاص زندگی او که همواره دشت و روستا را بر شهر و جنجال‌های سیاسی و اجتماعی ترجیح می‌داد، شخصیت ویژه‌ای به او بخشیده و او را از حلقه‌های قدرت مصون نگاه داشته بود.

کتاب بانوی سرخ پوش بر زمینه‌ی خاکستری تا حد زیادی با سبک و سیاق سایر نوشته‌های دلیبس متفاوت است و به گفته‌ی منتقدان، حال و هوای درونی این ادیب ارزنده است و نوشتاری از انسانیت و عشق در اوج پختگی ادبی نویسنده.

نسخه اصلی این کتاب که در سال ۱۹۹۱ میلادی به چاپ رسیده است به گونه‌ای با استقبال روبرو شد که در کمتر از مدت دو سال پانزده بار تجدید چاپ شد.

این کتاب در حال حاضر با قیمت ۶۶۰۰تومان در دسترس علاقمندان قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز