خبرگزاری کار ایران

مسوول دفتر سیاسی حزب اسلامی کار خبر داد:

راه اندازی مجدد روزنامه اندیشه نو در صورت تامین منابع مالی

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۶۶

در صورتی که موفق شویم منابع مالی کافی را تهیه کنیم، انتشار مجدد روزنامه را از سر می‌گیریم / با توجه به اینکه دادگاه تجدید نظر رای بر برائت مدیر مسئول روزنامه از اتهامات وارده داده است، امیدواریم در آینده مشکل جدیدی به وجود نیاید.

مسوول دفتر سیاسی حزب اسلامی کار از انتشار مجدد روزنامه اندیشه نو در صورت تامین منابع مالی آن خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی حسینی با اشاره به مشکلات مالی حزب اسلامی کار گفت: در صورتی که موفق شویم منابع مالی کافی را تهیه کنیم، انتشار مجدد روزنامه را از سر می‌گیریم. به هر حال راه اندازی یک روزنامه به هزینه اولیه بالایی نیاز دارد.

روزنامه اندیشه نو پس از ۲ سال توقیف ‏، روز ۳۰ مهر ماه مورد تجدید نظر خواهی قرار گرفت که حکم بدوی دادگاه مبنی بر برائت مدیر مسئول روزنامه از اتهامات وارد شده از طرف مدعی العموم تایید شد.

روزنامه اندیشه نو در روز ۳۰ آذر ۸۸ مصادف با فوت آیت الله حسین علی منتظری به اتهام توهین به مقام معظم رهبری توقیف شده بود. علت توقیف این روزنامه درج مطلبی از سایت رجا نیوز بود که به نامه مهدی کروبی خطاب به هاشمی رفسنجانی در رابطه با وظایف مجلس خبرگان می‌پرداخت.

همان روز هیات نظارت بر مطبوعات به ریاست محمدعلی رامین پروانه این روزنامه را لغو و شکایتی را تحت عنوان توهین به مقام رهبری برای دادستانی کشور ارسال کرد.

اما دادگاه برگزار شده برای رسیدگی به اتهامات حجت اله حاجبی مدیر مسئول روزنامه اندیشه نو با توجه به دفاعیات متهم و نظر هیات منصفه مبنی بر بی‌گناهی وی، رای بر برائت او صادر کرد.

تجدید نظر خواهی درمورد این پرونده چندین ماه بعد از مهلت قانونی اعلام شده در حکم دادگاه بدوی درخواست داده شد که مطابق قانون رای مورد اعتراض تایید شد.

همچنین مهدی جعفری عضو شورای مرکز حزب اسلامی کار در این رابطه اظهار کرد: با توجه به اینکه دادگاه تجدید نظر رای بر برائت مدیر مسئول روزنامه از اتهامات وارده داده است، امیدواریم در آینده مشکل جدیدی به وجود نیاید.

گفتنی است روزنامه اندیشه نو ارگان رسمی حزب اسلامی کار است که در یک سال گذشته به صورتهای مختلف از انتشارآن جلوگیری به عمل آمده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز