خبرگزاری کار ایران

مدیرکل صدا و سیمای استان البرزخبر داد:

آمادگی کامل مرکز صدا و سیمای البرز در پخش ۲۴ ساعت برنامه ها

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۱۳۸

در صورت مشارکت مسئولان استانی این مرکز آمادگی پخش ۲۴ ساعته برنامه ها را خواهد داشت؛ تولید و پخش برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان از دیگر محورهای مورد اشاره بود.

مدیرکل صدا و سیمای استان البرز اعلام کرد: در صورت مشارکت مسئولان استانی این مرکز آمادگی پخش ۲۴ ساعته برنامه ها را خواهد داشت؛ تولید و پخش برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان از دیگر محورهای مورد اشاره بود.
به گزارش ایلنا در کرج، حبیب الله مازندرانی در جریان بازدید نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج از مرکز صدا و سیمای البرز و دیدار صمیمانه با کارکنان، ضمن ارائه گزارشی برنامه ها و اولویت های کاری اظهار داشت: در سال مزین به «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» برنامه های این مرکز نیز حول این مهم تهیه و تولید می شود.
وی افزود: در صورت مشارکت و حمایت های مسئولان استان این آمادگی وجود دارد که برنامه ها به صورت ۲۴ ساعته پخش شود.
مدیر کل صدا و سیمای البرز در ادامه از تولید و پخش ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان نیز خبر داد و گفت: این مرکز بر اساس تقویم کاری تولید برنامه های ماه مبارک رمضان را نیز در دستور کار قرار داده است.
وی در پایان افزود: در ایام ماه مبارک رمضان شاهد پخش این برنامه ها از شبکه استانی البرز خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز