خبرگزاری کار ایران

معاون حمایت خانواده کمیته امداد خبر داد:

پرداخت ۱۲ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۰۳۰

«کمیته امداد در قالب پرداخت وام قرض الحسنه به محکومین جرائم غیر عمد مالی تا سقف ۸۰ میلیون ریال با حداکثر اقساط ۸۰ ماهه و محکومین پرداخت دیه غیر عمد تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال و حداکثر اقساط ۱۰۰ ماه به جامعه هدف مساعدت می‌کند.»

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: در سال گذشته مبلغ ۱۲ میلیارد ریال بابت آزادی تعداد ۲۷۰ نفر زندانی آبرومند پرداخت شده تا زمینه بازگشت آنان به خانواده‌شان را فراهم شود.

به گزارش ایلنا، علی محمد ذوالفقاری در ارتباط با کمک‌های کمیته امداد به محکومین نیازمند فاقد سابقه و جرائم غیر عمد گفت: کمیته امداد در قالب پرداخت وام قرض الحسنه به محکومین جرائم غیر عمد مالی تا سقف ۸۰ میلیون ریال با حداکثر اقساط ۸۰ ماهه و محکومین پرداخت دیه غیر عمد تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال و حداکثر اقساط ۱۰۰ ماه به جامعه هدف مساعدت می‌کند.

وی افزود: در جشن گلریزان سال گذشته نیز با مشارکت خیران، تعداد ۳۵ پرونده با مبلغ ۲۹۳ میلیون تومان از مساعدت خیران به صورت بلاعوض بهره‌مند شده‌اند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام ادامه داد: طی ۲۶ سال گذشته مبلغ ۹۳۵ میلیارد ریال بابت جبران دیه و آزادی حدود ۲۹ هزار و ۷۰ نفر زندانیان بدهکار پرداخت شده است که از این مبلغ ۵۰ میلیارد ریال آن به صورت بلاعوض بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز