خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار بابلسر:

طلاق و مواد مخدر منشاء برخوردهای خشن اجتماعی در جامعه است

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۹۵۲

بحثطلاق و مواد مخدر منشاء برخوردهای خشن اجتماعی و افت امنیت اجتماعی در جامعه است. / همه نهادها و دستگاه‌ها در بحثامنیت اجتماعی سهیم هستند.

معاون فرماندار بابلسر معضل طلاق و مواد مخدر را منشاء برخوردهای خشن اجتماعی در جامعه و افت امنیت اجتماعی در این شهرستان دانست.

به گزارش ایلنا از بابلسر، رضا محسن پور معاون فرماندار بابلسر در جلسه کمیسیون ارتقای امنیت اجتماعی شهرستان گفت: شناخت تهدیدها و فرصت‌ها و آسیب‌شناسی جامعه و برقراری امنیت پایدار در جامعه از اهداف مهم کمیسیون ارتقای امنیت اجتماعی است.

وی افزود: در یک جامعه با امنیت اجتماعی پایدار جان، مال، ارزش‌ها و باورهای دینی همواره حفظ می‌شود و آرامش در جامعه برقرار می‌شود.

معاون فرماندار شهرستان با تشریح اهمیت کمیسیون ارتقای امنیت اجتماعی از مسئولان و رؤسای ادارات عضو خواست تا برای ارائه راهکارهای مطلوب و عملی در جلسات، برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه بالابردن احساس امنیت اجتماعی در جامعه نیز از اهمیت بالایی برخوردار است گفت: ممکن است آمار جرمی پایین باشد ولی احساس ناامنی در خصوص آن جرم وجود داشته باشد و منجر به نارضایتی مردم شود.

محسن پور بحث دانست و افزود: مردم شهرستان بابلسر را یک شهرستان ولایت مدار و شهیدپرور وهمچنین یک منطقه گردشگری، دانشگاهی و فرهنگی انتظار بیشتری دارند.

وی خاطرنشان کرد: برای ارتقای امنیت اجتماعی باید از مساجد و مدارس بعنوان محیط های فرهنگی استفاده بهینه انجام داد.

وی با بیان اینکه مسئله اجتماعی یک مسئله همگانی است، گفت: همه نهادها و دستگاه‌ها به ویژه نهادهای فرهنگی در بحثامنیت اجتماعی سهیم هستند.

در پایان مصوب شد دو کمیته فرهنگی و کمیته انتظامی و امنیت اجتماعی تشکیل گردد تا با راهکارهای مناسب از معضلات و مشکلات اجتماعی شهرستان جلوگیری شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز