خبرگزاری کار ایران

فرماندارشفت:

احداث فاز دوم محور ملاسرا تا شفت آماده برگزاری مناقصه است

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۰۶

درخصوص مابقی مسیر از شفت تا انتهای حوزه استحفاظی استان گیلان نیز این اداره کل در حال بررسی و جذب مشاور جهت انجام مطالعات فاز2 مسیر است.

ایلنا - شفت: فرماندار در خصوص آخرین اقدامات برای احداث فاز دوم محور ملاسرا تاشفت، ابراز داشت: اسناد مطالعاتی این قطعه جهت برگزاری مناقصه و جذب پیمانکار آماده است.

به گزارش ایلنا از شفت، جواد شفیعی ثابت امروز دوشنبه در جلسه ای با حضور نماینده مردم فومن وشفت درمجلس و نیز قائم مقام وزیر و مدیرکل راه وشهرسازی گیلان به بررسی آخرین وضعیت مراحل پیگیری، طراحی و اجرای راه ملاسرا، شفت  به زنجان پرداخت.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس پیگیریهای نماینده مردم و مکاتبات، وزارتخانه و راه و شهرسازی گیلان در جلسه ای ابعاد مختلف کار بررسی و نقشه طراحی شده فاز اول نیز طی کتابچه ای تدوین شد.

به گفته این مسئول، مطالعات فاز صفر و یک محور مذکور در سال 1389 توسط معاونت برنامه ریزی و اقتصاد حمل ونقل وزارت راه و شهرسازی به انجام رسیده و باقیمانده عملیات مطالعاتی وعملیات اجرایی محور در سال 91 به این اداره کل ابلاغ شد.

شفیعی ثابت، تصریح کرد: در این راستا اداره کل راه و شهرسازی گیلان نسبت به انجام مطالعات فاز2 محور ملاسرا تا شفت به طول 12 کیلومتر اقدام كرده واسناد مطالعاتی قطعه مذکور جهت برگزاری مناقصه و جذب پیمانکار آماده است.

وی اذعان داشت: در خصوص مابقی مسیر از شفت تا انتهای حوزه استحفاظی استان گیلان نیز این اداره کل در حال بررسی و جذب مشاور جهت انجام مطالعات فاز 2 مسیر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز