خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشكی كاشان:

اطلاع‌رسانی ایلنای كاشان در بهداشت و درمان قابل تقدیر است

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۶۵

پیگیری، همكاری و تهیه گزارش های خوب ایلنا كاشان در بخش بهداشت و درمان این شهرستان در مصاحبه، تهیه گزارش و سوال های متعددی كه از مسئولین كشوری و استانی داشته نتایج مثبتی را به همراه داشته است.

ایلنا – كاشان: رئیس دانشگاه علوم پزشكی كاشان گفت: پیگیری، همكاری و تهیه گزارش های بسیار خوب ایلنا كاشان در بخش بهداشت و درمان این شهرستان  درمصاحبه، تهیه گزارش و سوال های متعددی كه از مسئولین كشوری و استانی داشته نتایج مثبتی را به همراه داشته است.

محمد حسین اعرابی در حاشیه در برگزاری نمایشگاه 25 سال فعالیت دانشگاه علوم پزشکی کاشان در گفتگو با خبرنگار ایلنا در كاشان با تقدیر از مدیریت دفتر سرپرستی ایلنا در شهرستان كاشان نسبت به ارائه اخبار و گزارشات مستند متعدد حوزه سلامت این شهرستان گفت: خوشبختانه این خبرگزاری در جهت تنویر افكار عمومی جامعه و مشكلات و محدودیت هایی كه دانشگاه علوم پزشكی كاشان داشته است نقش خوبی را تاكنون ایفا کرده است.

وی با بیان اینكه رسانه ها می توانند در جهت اطلاع رسانی خدماتی كه نهادهای دولتی و مراكز بهداشت و درمان شهرستان كاشان به شهروندان ارائه می کنند كمك كنند گفت: رسانه ها می توانند در جهت اطلاع رسانی خدماتی كه دراین دانشگاه انجام می شود كمك زیادی كنند.

اعرابی تاكید کرد: به رغم اینكه دانشگاه علوم پزشكی كاشان خارج از مركز استان است و با محدودیت های  مالی مواجه است هرچه اطلاع رسانی خدمات این دانشگاه بیشتر باشد، خواهد توانست جنبه های ارتقای خود را حفظ كند.

رئیس دانشگاه علوم پزشكی كاشان با اشاره به اینكه رسانه ها می توانند با اطلاع رسانی در ارتقاء و توسعه بخش های آموزشی، پژوهشی و درمانی كمك كنند گفت: اگر رسانه ها نسبت به رفع نقایص در كارها اطلاع رسانی درستی داشته باشند خواهیم توانست نسبت به رفع مشكلات و ارتقای این دانشگاه زودتر به نتیجه برسیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز