خبرگزاری کار ایران

اردوهای راهیان نور دانش آموز لغو نخواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۶۵

رئیس سازمان دانش آموزی استان همدان، با اشاره به اینکه شعار هفته بسیج دانش آموزی امسال " بسیج دانش آموزی، تبلور دانایی، ولایت مداری و حمایت از کار و سرمایه ایرانی" است، گفت: بیش از 50 برنامه توسط بسیج دانش آموزی (8 الی 14 آبان) در سطح استان خبر داد.

ایلنا - همدان: رئیس سازمان دانش آموزی استان همدان، با اشاره به اینکه شعار هفته بسیج دانش آموزی امسال " بسیج دانش آموزی، تبلور دانایی، ولایت مداری و حمایت از کار و سرمایه ایرانی" است، گفت: بیش از 50 برنامه توسط بسیج دانش آموزی (8 الی 14 آبان) در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن نوروزی، رئیس سازمان دانش آموزی استان همدان، صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در کشور 36 هزار دانش آموز شهید و 500 هزار رزمنده دانش اموز وجود دارد که از این تعداد بیش از یک هزار و 50 داشن اموز شهید داشن آموز متعلق به استان همدان است.

وی با بیان اینکه یکی از طرح های مهم این سازمان طرح شجره طیبه صالحین است، اضافه کرد: این طرح با هدف آماده نمودن دانش آموزان بسیجی به منظور مقابله با تهدیدات اجرا می شود.

وی با اشاره به هفته بسیج دانش آموزی (8 الی 14 آبان) تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدای دانش آموز، مسابقات قرآن و عترت، دیدار و سرکشی از خانواده های شهدا، کوهپیمایی و حضور در نماز جمعه و راهپیمایی از جمله برنامه های این هفته در استان است.

رئیس سازمان دانش آموزی استان در ادامه گفت: با توجه به هم زمانی عیدغدیر و روز 13 آبان، راهپیمایی این روز به 12 آبان موکول می شود.

نوروزی با اشاره به برگزاری برنامه ویژه این هفته نقاشی با عنوان "آمریکا، دشمن کودکان است" اضافه کرد: این برنامه در تمامی شهرستان های این استان برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری بیش از 50 برنامه در این هفته در سطح استان اضافه کرد: در روز ملی استکلار، 30 هزار داشن آموز در راهپیمایی این روز در استان شرکت می کنند.

وی با اشاره به تصادف دانش اموزان بروجن در برگشت از سفر راهیان نور ادامه داد: تمامی اهرم های نظارتی برای برگزاری این اردوها وجود دارد و اردوها یک تصمیم ملی است و ادامه خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز