خبرگزاری کار ایران

مدیر کل استاندارد استان اصفهان در بازدید ازکارخانجات انتخاب:

کیفیت محصولات گروه صنعتی انتخاب فراتر از استاندارد است

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۲۸۹

کیفیت محصولات تولید شده در گروه صنعتی انتخاب فراتر از استاندارد و قابل رقابت با برندهای مطرح خارجی است، این محصولات غیر از رفع نیاز مشتریان ایرانی، می تواند بازارهای جهانی را نیز تصاحب کند.

مدیر کل استاندارد استان اصفهان گفت: کیفیت محصولات تولید شده در گروه صنعتی انتخاب(اسنوا، دوو، تکنوگاز، تکنوکام، بست و حایر) فراتر از استاندارد و قابل رقابت با برندهای مطرح خارجی است، این محصولات غیر از رفع نیاز مشتریان ایرانی، می تواند بازارهای جهانی را نیز تصاحب کند، این پتانسیل در این مجموعه وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، غلامحسین شفیعی، در بازدید از بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی کشور، اظهارکرد: جذب و استفاده از متخصصان و صنعتگران زبده، بکارگیری تکنولوژی به روز، نظارت و کنترل کیفیت و استاندارد در این مجموعه صنعتی وضعیت ایده آلی دارد و نکته قابل توجه در سال های گذشته این بوده که خلوص نیت و شفاف سازی وجود داشته و پنهان کاری جایی در این مجموعه نداشته است.

وی تصریح کرد: کیفیت محصولات تولید شده در گروه صنعتی انتخاب فراتر از استاندارد و قابل رقابت با برندهای مطرح خارجی است، این محصولات غیر از رفع نیاز مشتریان ایرانی، می تواند بازارهای جهانی را نیز تصاحب کند.

مدیر کل استاندارد استان اصفهان در ارتباط با همکاری بخش های خصوصی با یکدیگر یادآور شد: برای مثال گروه صنعتی انتخاب به غیر از ساخت و عرضه لوازم خانگی، می تواند در زمینه قالبسازی و ساخت قطعات اولیه نیز به دیگر بخش ها کمک کند، چرا که سرمایه و تخصص در آن وجود دارد.

شفیعی با تأکید به اهمیت سال ۹۳ از جنبه اقتصادی، افزود: رهبر معظم انقلاب سال های پیاپی است که در مورد مباحثاقتصادی نظرات ویژه ای داشته اند و برای امسال نیز مقوله اقتصاد مقاومتی را مطرح کرده اند، بنابراین می طلبد که تعامل های تمامی بخش ها با یکدیگر گذشته افزایش یابد. در این راستا اداره کل استاندارد نیز در زمینه راهنمایی و ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی برنامه های ویژه ای دارد تا به این وسیله با ارتقای کیفیت محصولات، جنبه مهمی از اقتصاد که همان توجه به کیفیت تولیدات است، پوشش داده شود.

همچنین " معصومه پایان " مسؤول بخش لوازم خانگی اداره کل استاندارد استان اصفهان یکی دیگر از بازدید کنندگان پیرامون مسائل استاندارد در گروه صنعتی انتخاب گفت: در سال های گذشته این تولید بخش خصوصی تمامی استانداردها را رعایت کرده و همواره برای جلب رضایت مشتریان گام برداشته است، همچنین برای همکاری نشانه گذاری سایر لوازم خانگی جدید تولیدی نیز آمادگی داریم.

شایان ذکر است، " مهشید شیری " معاون ارزیابی انطباق اداره کل استاندارد استان اصفهان نیز در این بازدید حضور داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز