خبرگزاری کار ایران

کارگردان مجموعه تلویزیونی کلاه پهلوی:

فرهنگ نقادی در نمایشگاه مطبوعات شکل گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۲۲

کارگردان مجموعه تلویزیونی کلاه پهلوی گفت: نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها باید بستر مناسبی برای جذب نوجوانان برای مطالعه رسانه‌ها باشد.

ایلنا: سید ضیاء الدبن دری افزود: برگزاری نمایشگاه مطبوعات اقدامی شایسته در آشنایی هرچه بیشتر مردم با رسانه‌ها است و در عین حال این رویداد فرهنگی اثرگذاری بسزایی در ارتقای فرهنگی جامعه دارد.
به گزارش روابط عمومی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، وی با یادآوری اینکه نمایشگاه مطبوعات وی‌ترین رسانه‌های مکتوب و مجازی کشور است ادامه داد: روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها هر کدام وی‌ترین منحصر به فردی دارند و مردم با حضور در نمایشگاه مطبوعات می‌توانند انتقادات خود را به رسانه‌های مورد نظر به صورت چهره به چهره با اصحاب رسانه و مدیران مسوول رسانه‌ها در میان بگذارند.
کارگردان مجموعه تلویزیونی کلاه پهلوی همچنین پیشنهاد کرد که در نمایشگاه مطبوعات فضایی برای بررسی چالش‌های موجود در تعامل مسوولان و رسانه‌ها و در عین حال نقد انتشار اخبار موثق از سوی مطبوعات و خبرگزاری‌ها در نظر گرفته شود.
دری نمایشگاه مطبوعات را بستری مناسب برای ارتباط موثر میان مسوولان و مردم دانست و تاکید کرد که رسانه‌ها پل ارتباطی میان مردم و مسوولان هستند.
وی توضیح داد: رسانه‌های مکتوب می‌توانند در جامعه تاثیر بسیاری داشته باشند مشروط بر این موضوع که رسالت خود را به خوبی انجام دهند و به همین دلیل ابتدا باید این رسانه‌ها را قالب بندی کنیم و ببینیم که نقش ان‌ها در پوشش اخبار چگونه است.
این کارگردان سینما و تلویزیون همچنین گفت: نمایشگاه مطبوعات مختص گروه خاصی از جامعه نیست و طیف گسترده‌ای از مردم همواره اخبار مربوط به مسائل جامعه را از طریق مطبوعات و رسانه‌ها پیگیری می‌کنند.
نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها ۷ تا ۱۳ آبان ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

 

 

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز