خبرگزاری کار ایران

«ستاره بیست» از علاقه مندان تست بازیگری می‌گیرد

کد خبر : ۱۶۵۰۹۵

مسابقه بزرگ بازیگری «ستاره بیست» به تهیه کنندگی رامین نواب‌پور هم اکنون در مرحله پیش تولید و ساخت دکور قرار دارد و طبق برنامه ریزی‌ها با تکمیل ثبت نام علاقه مندان به عرصه بازیگری وارد مرحله تصویربرداری خواهد شد.

مسابقه بازیگری «ستاره بیست» با تکمیل ثبت نام فراخوان بازیگری بزودی مقابل دوربین خواهد رفت.

به گزارش ایلنا؛ مسابقه بزرگ بازیگری «ستاره بیست» به تهیه کنندگی رامین نواب‌پور هم اکنون در مرحله پیش تولید و ساخت دکور قرار دارد و طبق برنامه ریزی‌ها با تکمیل ثبت نام علاقه مندان به عرصه بازیگری وارد مرحله تصویربرداری خواهد شد.

در همین زمینه نواب‌پور تهیه کننده پروژه درباره هدف این مسابقه و شرایط تولید آن به خبرنگار ما گفت: «ثبت نام برای حضور علاقه مندان از طریق سایت www. setareh۲۰. com آغاز شده و همزمان با مراحل تولید، تصویربرداری به صورت مستندوار انجام خواهد شد. ضمن اینکه مسابقه چهار فاز دارد و در فاز اول علاقه مندان فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای از خود را براساس موضوع اعلام شده به آنان برای ستاد جشنواره و هیأت انتخاب ارسال خواهند کرد و سپس از بین آنان بهترین‌ها انتخاب می‌شوند».

او اضافه کرد: «افراد انتخاب شده وارد مرحله مقدماتی می‌شوند و در حضور داوران - که قرار است از چهره‌های مطرح سینما و تلویزیون انتخاب شوند - به اجرای زنده می‌پردازند. سپس از بین آنان کسانی که استعداد بیشتری را در زمینه بازیگری داشته باشند به گروه‌های چند نفره تقسیم شده و وارد دوره آموزشی می‌شوند».

این تهیه کننده افزود: «در این مرحله برای برگزیدگان دوره‌های حرفه‌ای بازیگری برگزار خواهد شد. ضمن اینکه در پایان و در فاز آخر ۲۰ نفر انتخاب شده که‌‌ همان عنوان اصلی مسابقه، «ستاره بیست» خواهند بود. این ۲۰ نفر به طور قطع در یک سریال که هم اکنون در مرحله تحقیق و نگارش اولیه قرار دارد ایفای نقش می‌کنند و ضمن اینکه در چند تله فیلم نیز از آنان استفاده خواهد شد».

نواب‌پور در پایان گفت: «در حال حاضر مصطفی رستگاری مشغول تحقیق اولیه برای نگارش متن‌های این سریال است. در واقع «ستاره بیست» با هدف و شعار کشف استعدادهای حوزه بازیگری و نخبه‌هایی که فرصت طلایی آموزش را ندارند قصد دارد تا این استعداد‌ها را کشف و پرورش دهد. ضمن اینکه مجری برنامه قطعاً از چهره‌های بر‌تر سیما انتخاب می‌شود که هم اکنون مشغول رایزنی با چند مجری سر‌شناس هستیم».

در حال حاضر گروه تولید این مسابقه مشغول ساخت دکور برای آغاز ضبط برنامه هستند و بزودی اسامی هیأت داوران اعلام خواهد شد. ضمن اینکه محل آموزش هنرجویان نیز در مدرسه عالی هنر پارسان خواهد بود. گروه تولید این مسابقه که قرار است از شبکه نمایش و نسیم روی آنتن رود قصد دارند به بیست نفر که به مرحله فینال می‌رسند علاوه بر حضور در سریال و چند تله فیلم، هدایای نفیسی اهدا کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز