خبرگزاری کار ایران

تکمیل طرح‌های عمرانی از اولویت‌های فرمانداری ایلام است

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۸۸

تکمیل طرح‌های عمرانی و رفع مشکلات روستائیان از اولویت‌های کاری فرمانداری ایلام است که در دستور کار قرار دارد.

ایلنا – ایلام: نشست دهیاران و روسای شوراهای اسلامی روستایی روز یک شنبه با حضور شوهانی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، حیاتی فرماندار، حکیمی مدیر کل امور روستایی استانداری و مدیران ادارات شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا حیاتی فرماندار در جمع دهیاران شهرستان ایلام گفت: رفع مشکلات و محدودیت روستاهای ایلام مورد عنایت واقع شده است.

وی ادامه داد: برای رفع مشکلات و محدودیت مناطق روستایی شهرستان ایلام تلاش‌های فراوانی شده و برنامه‌های مختلفی تدوین و طراحی شده است.

حیاتی تصریح کرد: تکمیل طرح‌های عمرانی و رفع مشکلات روستائیان از اولویت‌های کاری فرمانداری ایلام است که در دستور کار قرار دارد.

فرماندار ایلام گفت: امروز نیز با حضور نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی، سیروان و چرداول نیز از طرح‌های مختلف در دست اجرا در شهرستان ایلام بازدید به عمل می آید.

در ادامه جلسه شوهانی نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی، سیروان و چرداول در مجلس شورای اسلامی گفت: صدای محرومیت ایلام به گوش مجلسیان رسانده شده است.

شوهانی در نشست با دهیاران شهرستان ایلام اظهار داشت: استان در حال توسعه ایلام دارای مشکلات و محدودیت‌های ویژه‌ای است.

وی ادامه داد: سعی و تلاشم در مدت زمان فعالیتم در مجلس صرف معرفی استان ایلام به نمایندگان مجلس و مسئولان ارشد کشوری برای رفع مشکلات آن بوده است. استان ایلام از جمله شهرستان ایلام به عنوان مرکز استان نیازمند توجه ویژه مسئولان امر است.

شوهانی تصریح کرد: مسئولان امر باید با تزریق اعتبارات ویژه در راستای رفع محرومیت این استان در حال توسعه تلاش بیشتری داشته باشند.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی، سیروان و چرداول در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل طرح‌های نیمه تمام و اجرای طرح‌های جدید از نیازهای عمده استان ایلام است.

وی ادامه داد: توسعه روستاهای ایلام نیز از اولویت‌های اساسی بوده که منجر به توسعه استان ایلام خواهد و تمام دهیاران باید در راستای تحقق این امر کوشا باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز