خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه بارفروشان تهران به ایلنا خبر داد:

سیب زمینی و پیاز در روزهای آینده ارزان می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۷۹۴

قیمت سیب زمینی در حال حاضر بین ۱۰۰۰تا ۱۲۰۰تومان و قیمت پیاز نیز بین ۶۰۰تا ۷۰۰ تومان در بازار عرضه می شود.

رئیس اتحادیه بارفروشان تهران با بیان اینکه قیمت سیب زمینی و پیاز در نتیجه واردات این اقلام از جنوب وگرگان افت کرده و در روزهای آینده ارزانتر هم خواهد شد افزود: قیمت سیب زمینی در حال حاضر بین ۱۰۰۰تا ۱۲۰۰تومان و قیمت پیاز نیز بین ۶۰۰تا ۷۰۰ تومان در بازار عرضه می شود.

علی حاج فتحعلی در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: قیمت میوه های سردرختی نظیر زردآلو و گوجه سبز به دلیل کم یاب شدن این میوه ها در اثر سرمازدگی هنوز به طور قطعی مشخص نیست.

رئیس اتحادیه بارفروشان تهران در خصوص وضعیت انواع صیفی جات نیز اظهار داشت: خوشبختانه صیفی جاتی نظیر هندوانه، ملون، طالبی و دستنبو به وفور و با قیمتی مناسب در بازار یافت می شود.

در حال حاضر قیمت ملون، طالبی و دستنبو ۷۰۰ تا ۱۰۰۰تومان، هندوانه ۵۰۰ تا ۵۵۰، پرتقال ۱۰۰۰تا ۱۳۰۰، سیب ۳۰۰۰تا ۴۰۰۰تومان، پرتقال ۱۰۰۰تا ۱۳۰۰، کیوی ۲۰۰۰تا ۳۰۰۰تومان و گوجه و خیار ۶۰۰ تا۷۰۰تومان است.

حاج فتحعلی در خصوص قیمت سیب زمینی و پیاز نیز با بیان اینکه قیمت سیب زمینی و پیاز نیز در نتیجه واردات این اقلام از جنوب وگرگان افت کرده و در روزهای آینده ارزانتر هم خواهد شد افزود: قیمت سیب زمینی در حال حاضر بین ۱۰۰۰تا ۱۲۰۰تومان و قیمت پیاز نیز بین ۶۰۰تا ۷۰۰ تومان در بازار عرضه می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز