خبرگزاری کار ایران

جلودارزاده در گفت‌وگو با ایلنا:

بیان تخریب‌ها از زبان ملت ایران، توهین به شعور آنهاست

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۷۹۱

تخریب‌کنندگان به جای تخریب و فرار رو به جلو، پاسخگوی رفتارها و اقدامات‌شان باشند که موجب شده کشور به وضعیت بحرانی برسد / باید دولت را همراهی کرد و نباید اعتماد و امیدی میان مردم شکل گرفته است، از بین برد.

نماینده اسبق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت نباید به دروغگویی‌ها و تخریب‌ها توجه کند، تاکید کرد: اینکه تخریب‌ها و هجمه‌ها را از زبان ملت ایران بیان کنیم، توهین به مردم، شعور و انتخاب آنهاست و امیدوارم تخریب‌کنندگان از این روش دست بردارند.

سهیلا جلودارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص افزایش هجمه‌ها و تخریب‌ها علیه ریاست جمهوری گفت: دلیل افزایش هجمه‌ها و تخریب‌ها علیه رئیس جمهوری بی‌احترامی و بی‌اعتقادی به آرای ملت است.

وی ادامه داد: جریان و افرادی هستند که دوست نداشتند آقای روحانی به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شود و حال برای شکست این دولت سعی دارند، مسیر دولت را منحرف کنند.

رئیس اتحادیه زنان کارگر با بیان اینکه نقد مطلوب است و کسی از نقد فراری نیست، اظهار داشت: متاسفانه افرادی هستند که به جای نقد، تخریب و تهاجم می‌کنند که دلیل آن، از دست دادن منافع فردی و باندی‌شان است.

عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار با اشاره به سخن رئیس جمهور مبنی بر اینکه منتفدان با شناسنامه خود حرف بزنند و نه از زبان ملت ایران، یادآور شد: افراد شناسنامه‌دار، پاسخگوی نقدها و حرف‌هایشان هستند.

جلودارزاده با بیان اینکه تخریب از سوی هرکسی صورت بگیرد، مطرود است، خاطرنشان کرد: افراد بی‌شناسنامه یا دروغ می‌گویند یا از سوی کسانی اجیر شده‌اند وگرنه بیمی از اینکه شناخته بشوند، ندارند.

عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار با تاکید بر اینکه تخریب‌کنندگان همان کسانی هستند که در هشت سال گذشته مسئولیت امور اجرایی را در کشور در دست داشتند، ابراز داشت: آنها باید به جای تخریب و فرار رو به جلو، پاسخگوی رفتارها و اقدامات‌شان باشند که موجب شده کشور به وضعیت بحرانی برسد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به مشکلات کشور بیان کرد: متاسفانه امروز با مشکلات بسیاری در عرصه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی روبه‌رویم که این تخریب‌ها نه تنها مشکلی را حل نمی‌کند بلکه بر نگرانی‌های مردم دامن زد و نباید به مشکلاتی که به خاطر سیاست‌های غلط و فسادهای سه هزار میلیاردی است، افزود.

وی با بیان اینکه آنها نباید حرف‌هایشان را از زبان مردم بیان کنند، اذعان داشت: مردم هشت سال حرف‌های آنها را شنیده‌اند و در انتخابات ریاست جمهوری هم به آنها نه گفتند و اگر ادعای آنها واقعیت داشت، رای می‌آوردند.

رئیس اتحادیه زنان کارگر کشور افزود: اینکه تخریب‌ها و هجمه‌ها را از زبان ملت ایران بیان کنیم، توهین به مردم، شعور و انتخاب آنهاست و امیدوارم تخریب‌کنندگان از این روش دست بردارند.

جلودارزاده با بیان اینکه امروز، موقع کار کردن است، تصریح کرد: باید دولت را همراهی کرد و نباید اعتماد و امیدی میان مردم شکل گرفته است، از بین برد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به مهمانی همسر رئیس جمهور و حواشی پیرامون آن گفت: من در آن مهمانی حضور داشتم و این حرف و حدیث‌ها مبنی بر اینکه تجملاتی بوده صحت ندارد و آن مهمانی، مهمانی بسیار فاخر، ساده و وزینی بود.

جلودارزاده در پایان خطاب به دولت اظهار داشت: دولت نباید به این دروغگویی‌ها و تخریب‌ها توجه کند و با صبر و تلاش و جهاد در جهت اعتلای کشور بکوشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز