خبرگزاری کار ایران

مدیر اجرایی نشر شانی در نمایشگاه کتاب:

تخصصی شدن نشر در یک گرایش خاص، رمز موفقیت است

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۷۰۵

متاسفانه بازدید‌ها به طور محسوسی کمتر شده، حال آنکه انتظار می‌رفت جمعیت بازدیدکنندگان در روزهای تعطیل پنجشنبه و جمعه، خیلی بیشتر از این‌ها باشد.

محسن رزوان، مدیر اجرایی نشر شانی که به صورت تخصصی به انتشار مجموعه‌های شعر می‌پردازد، معتقد است کار کردن روی یک حوزه در عرصه نشر، از هر لحاظ بهتر از کار روی چند گرایش و حوزه است.

وی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا؛ در مورد این مساله توضیح داد: کار کردن یک انتشارات تنها در یک حوزه، مثل شعر یا ادبیات داستانی، از یک سو اعتمادسازی در مخاطبان را راحت‌تر می‌کند، زیرا باعثتمرکز و دقت در کار نشر می‌شود، و از سوی دیگر موجبات شناخته شدن و مطرح شدن نشر و کتاب‌هایش را در میان مخاطبان فراهم می‌کند.

مدیر اجرایی نشر شانی ضمن بیان این مطلب که غالب مراجعان به غرفه نشر شانی در نمایشگاه، از پیش با نشر شانی، دامنه فعالیت‌هایش در حوزه شعر و کتاب‌هایش آشنایی دارند، گفت: ما بیش از ۶۰ هزار مخاطب داریم که در سامانه ما ثبت شده‌اند و اطلاعیه‌های شانی در طول سال برایشان پیامک می‌شود.

وی درمورد میزان استقبال بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب نسبت به سال گذشته اظهار داشت: متاسفانه بازدید‌ها به طور محسوسی کمتر شده، حال آنکه انتظار می‌رفت جمعیت بازدیدکنندگان در روزهای تعطیل پنجشنبه و جمعه، خیلی بیشتر از این‌ها باشد.

رزوان ادامه داد: در نمایشگاه سال گذشته، استقبال از غرفه نشر شانی به حدی زیاد بود که چند بار مسوولان اجرایی و حراست نمایشگاه به شلوغی جمعیتی که مقابل غرفه نشر شانی ایستاده بودند، اعتراض کردند. اما این حجم از بازدیدکننده را در روزهای نخستین نمایشگاه امسال تجربه نکرده‌ایم.

وی درمورد عناوین کتاب‌های ارائه شده در غرفه نشر شانی اظهار داشت: ما امسال با چیزی حدود ۷۲ عنوان کتاب در حوزه‌های ترانه، غزل و شعر سپید به نمایشگاه آمده‌ایم که ۳۶ عنوان از آن‌ها جدید هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز