خبرگزاری کار ایران

مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا؛

ثامن‌الحجج(ع)سبزوار به مصاف الاهلی بحرین می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۶۹

سه شنبه 9 آبان‌ماه تهران را به محل برگزاری مسابقات ترک خواهیم کرد و با انجام دو روز تمرین سنگین، در روز پنجشنبه با تمرین سبک برای بازی اول مقابل الاهلی بحرین آماده خواهیم شد.

سرمربی تیم هندبال ثامن الحجج(ع) سبزوار گفت: برای صعود به مرحله بعدی جام باشگاه‌های آسیا نیاز به برد در برابر تیم الاهلی بحرین داریم.

به گزارش ایلنا، قاسم شعبانپور گفت: در اولین بازی از ساعت 14 روز جمعه 12 آبان‌ماه در دوحه قطر با هدف پیروزی به مصاف الاهلی بحرین خواهیم رفت. در گروه C این رقابت ها تا روز 25 آبان ماه علاوه بر بازی با نماینده بحرین با تیم‌های العربی کویت، جینگ سو چین و المظهر عربستان به رقابت خواهیم پرداخت.

سرمربی تیم هندبال ثامن‌الحجج(ع) سبزوار اظهار داشت: با هدف قهرمانی وارد این رقابت‌ها شده‌ایم و باید این مسیر را پله پله با پیروزی طی کنیم. صبح روز سه شنبه 9 آبان‌ماه تهران را به محل برگزاری مسابقات ترک خواهیم کرد و با انجام دو روز تمرین سنگین، در روز پنجشنبه با تمرین سبک برای بازی اول مقابل الاهلی بحرین آماده خواهیم شد.

وی در مورد دو بازیکن خارجی قرضی تیم ثامن‌الحجج(ع) اظهار داشت: میلوس پسیچ کوبائی و پاوان لوپز بوسنیائی فردا به قطر سفر خواهند کرد تا تیم ما را از روز سه شنبه همراهی کنند.

سرمربی تیم هندبال ثامن الحجج(ع) سبزوار درباره بازی‌های لیگ برتر هندبال کشور گفت: با توجه به حضور در مسابقات باشگاه های آسیا، بازی های هفته چهارم، پنجم و ششم در زمان اعلامی فدراسیون انجام خواهد شد.

گفتنی است، نماینده هندبال خراسان رضوی در جام باشگاه های آسیا شب گذشته 6 آبان ماه به منظور استمداد از امام رضا(ع) برای کسب موفقیت در این رقابت‌ها به زیارت حرم مطهر آن امام بزرگوار رفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز