خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

امام راحل(ره) ارزش های از دست رفته ملت ایران را احیاء کرد

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۵۲۸

امام خمینی(ره) ارزش های از دست رفته ملت ایران را پس از سالها دوباره احیاء کرد.

استاندار کرمانشاه در ستاد گرامیداشت بیست و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام راحل(ره)، اظهار داشت: امام خمینی(ره) ارزش‌های از دست رفته ملت ایران را احیاء کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنای استان کرمانشاه، ابراهیم رضایی با بیان اینکه تنها از شخصیتی مثل امام راحل(ره) مبارزه با طاغوت آن هم در چنین شرایط سخت و دشواری بر می‌آمد، گفت: ایشان با انقلاب خود ملت ایران را از سال‌ها رنج و اسارت نجات بخشید و شرایطی فراهم کرد تا ایران اسلامی استقلال از دست رفته خود را باز یابد.

رضایی در ادامه با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی استان باید وظایف خود را در خصوص برگزاری مراسم گرامیداشت ارتحال امام راحل(ره) به نحو شایسته‌ای انجام دهند، خاطرنشان کرد: حضرت امام راحل(ره) به این گونه مراسم نیازی ندارند، اما ما بر حسب وظیفه ذاتی خود باید این آیین را باشکوه برگزار کنیم.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه اندیشه بلند امام راحل(ره) باید به نسل‌های آینده نیز منتقل شود، خاطرنشان کرد: باید به نسل‌هایی که نتواستند امام راحل(ره) را از نزدیک درک کنند نشان دهیم که ایشان از چه شخصیت و روح بلندی برخوردار بودند.

وی با بیان اینکه امام راحل(ره) اندیشه مردم سالاری دینی را زنده کردند، یادآور شد: این اندیشه امروز در تمام دنیا سرایت کرده است و بسیاری از رهبران جهان به دنبال نفوذ این اندیشه به بدنه کشور خود هستند.

رضایی با بیان اینکه برگزاری مراسم ارتحال امام(ره) فرصتی برای ابراز عشق و علاقه به معمار کبیر انقلاب است، از تمامی دستگاه‌های اجرایی خواست تا برای برگزاری مراسم گرامیداشت و اعزام زائرین به مرقد ایشان ‌‌نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز