خبرگزاری کار ایران

سرپرست راهداری راه گلستان:

راه‌های روستایی گلستان به روكش مجدد آسفالت نیاز دارد

کد خبر : ۱۶۴۲۷

طول شبكه راه های روستایی گلستان سه هزار و 450 كیلومتر است که هم اینک دو هزار و 379 كیلومتر آن آسفالت شده، 380 كیلومتر راه شوسه و بقیه به طول 666 كیلومتر، راه خاكی است.

ایلنا - گرگان: سرپرست مدیریت راهداری راه و شهرسازی گلستان گفت: یك هزار و 500 كیلومتر از راه های روستایی استان به روكش مجدد آسفالت نیاز دارد كه اختصاص اعتبار بدین منظور به حفظ این راه ها كمك می‌كند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در گرگان، غلامعلی بارانی گفت: این در حالی است که به دلیل شرایط آب و هوایی مطلوب و تنوع اقلیمی گلستان، عملیات راهسازی مطابق برنامه ریزی‌های انجام شده در فصل خود انجام می‌شود و از این نظر مشکلی وجود ندارد.

به گفته وی، با اجرای طرح آسفالت راه های روستایی بالای یكصد خانوار از سال 88 در كشور، در استان گلستان حدود 500 كیلومتر از راه های شنی، خاكی و شوسه بدنبال این طرح به آسفالته تبدیل شد و 450 كیلومتر از راه های روستایی باقی مانده كه در دستور كار است.

بارانی در ادامه گفت: طول شبكه راه های روستایی گلستان سه هزار و 450 كیلومتر است که هم اینک دو هزار و 379 كیلومتر آن آسفالت شده، 380 كیلومتر راه شوسه و بقیه به طول 666 كیلومتر، راه خاكی است.

وی اظهارداشت: با ساخت و آسفالت دو هزار و 379 كیلومتر از راه های روستایی گلستان 97 درصد از جمعیت روستایی استان از نعمت راه آسفالته برخوردار شدند كه نشان دهنده توجه وی‍ژه به نقاط پرجمعیت و مدیریت صحیح مجموعه است.

سرپرست مدیریت راهداری راه و شهرسازی گلستان گفت: آسفالت راه های روستایی استان جزو پروژه های مهر ماندگار قرار دارند كه تا پایان سال 92 به اتمام خواهند رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز