خبرگزاری کار ایران

تفاوت مربیان کار بلد و معمولی؛

دایی مرد روزهای سخت نیست بر خلاف قلعه‌نویی!

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۷۳۱

گلی که شاگردان ابراهیم‌زاده در دقیقه ۸۹ به ثمر رساندند آب سردی بر پیکره پرسپولیس و هوادارانش بود تا شانس قهرمانی این تیم به حداقل ممکن کاهش یابد.

حکایت اشک‌ها و لبخندها در فوتبال یک بار دیگر تکرار شد تا ثابت شود فوتبال به دلیل غیر قابل پیش‌بینی بودنش، جذابیت خاصی دارد و به همین دلیل به فراگیرترین پدید اجتماعی قرن تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هفته بیست و نهم لیگ برتر ایران یک هفته استثنایی بود که باعثشد معادلات جدول به طور کامل عوض شود و این اتفاقات روی هواداران تیم‌ها تاثیرگذار بود. طرفداران پرسپولیس تا لحظات پایانی دیدار این تیم مقابل راه‌آهن از خوشحالی در پوست خود نمی‌گنجیدند و سرود قهرمان سر دادند، اما فوتبال در آخرین لحظات آن روی خود را نشان داد. گلی که شاگردان ابراهیم‌زاده در دقیقه ۸۹ به ثمر رساندند آب سردی بر پیکره پرسپولیس و هوادارانش بود تا شانس قهرمانی این تیم به حداقل ممکن کاهش یابد.

استقلال هم در این هفته دست به کار بزرگی زد، شاگردان قلعه نویی که با کمترین شانس ممکن وارد اهواز شده بودند، هر چند با خوش‌شانسی، اما با ۳ امتیاز به تهران برگشتند تا امروز بالاتر از رقیب سنتی خود در جدول قرار بگیرند. استقلال قبل از دیدار مقابل فولاد خوزستان در رتبه چهارم جدول بود، اما ۳ امتیازی که در اهواز گرفت؛ امیدها را برای قلعه‌نویی و شاگردانش زنده کرد تا چشم به هفته سرنوشت ساز پایانی داشته باشند، هفته‌ای که می‌تواند هیجان هواداران فوتبال را به حداکثر ممکن برساند.

بحثنفت تهران و فولاد خوزستان کاملاً متفاوت است و در این مطلب قصد داریم مقایسه‌ای کوتاه بین علی دایی و امیر قلعه‌نویی داشته باشیم. دایی با توجه به موقعیتی که در جدول به دست آورده بود، تا دقیقه ۸۸ هفته بیست و نهم صدرنشین لیگ برتر بود اما شهریار سرخ‌پوشان قدر این موقعیت بزرگ و طلایی را ندانست و پیروزی را با تساوی عوض کرد. تا حالا حتی کسب سهمیه آسیا برای پرسپولیس هم در اما و اگر قرار بگیرد، اما در مقابل امیر قلعه‌نویی از کوچک‌ترین شانس خود استفاده کرد و با یک پیروزی بزرگ و سرنوشت‌ساز در اهواز؛ شانس تیمش را برای قهرمانی افزایش داد تا حالا چشم به هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر داشته باشد و هفته‌ای که آبستن حوادثزیادی خواهد بود و بعید نیست که همچون گذشته همه چیز به نفع استقلال و قلعه‌نویی رقم بخورد و بتواند جشن قهرمانی بگیرد.

دایی ثابت کرد مرد روزهای سخت نیست. او نام بزرگی در دنیای فوتبال و به خصوص فوتبال ایران دارد اما نتوانست از شانس بزرگ خود برای قهرمانی استفاده کند و هدیه تیم‌های دیگر را پس فرستاد، اما قلعه‌نویی با شارژ روحی بازیکنانش در اهواز منطقی و معقول بازی کرد و ۳ امتیاز بسیار حساس و سرنوشت‌ساز را از فولاد گرفت تا ثابت کرد برای بزرگ شدن در دنیای فوتبال باید مرد روزهای سخت بود و ریسک کرد تا به خوشبختی رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز