خبرگزاری کار ایران

در ایام نوروز:

۳۴۵ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در کاشان معدوم شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۶۱۵

از ۲۹ اسفند سال گذشته تا پانزدهم فروردین امسال، ۳۴۵ کیلوگرم مواد غذایی فاسد یا مشکوک به فساد از سطح مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در کاشان کشف و معدوم شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: از ۲۹ اسفند سال گذشته تا پانزدهم فروردین امسال، ۳۴۵ کیلوگرم مواد غذایی فاسد یا مشکوک به فساد از سطح مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در کاشان کشف و معدوم شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان محمد حسین اعرابی در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: ۱۱۲۳ مورد بازدید از مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی، اماکن عمومی و بین راهی شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل نیز در این مدت انجام شده است که بیش از چهار برابر بازدیدهای سال گذشته می‌باشد.

وی تصریح کرد: در این ایام، یک مورد از متخلفان به مراجع قضایی معرفی، ۱۳ مرکز تعطیل و با ۵۹ فروشنده دوره گرد برخورد شده است.

دکتر اعرابی اظهار داشت: به منظور حصول اطمینان از سلامت آب آشامیدنی این منطقه نیز، ۷۴ نمونه برداری باکتریولوژِی آب و ۳۲۵ مورد کلرسنجی صورت گرفته است.

وی، با اشاره به فعالیت گشت‌های مشترک با سازمان‌های مرتبط به منظور بررسی وضعیت بهداشتی غرفه‌های موقت نوروزی، عوارضی‌ها، محل‌های اسکان موقت مسافران نوروزی مجتمع‌های بین راهی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی توسط اکیپ‌های بازرسی ادامه داد: در این ایام، ۳۹ مورد از شکایات مردم نیز از طریق واحد بهداشت محیط(۱۴۹۰) مورد رسیدگی قرار گرفت که نسبت به سال گذشته چهار برابر افزایش داشته است.

دکتر اعرابی یادآور شد: طرح بسیج سلامت نوروزی و ستاد فوریت‌های سلامت محیط کار در این مدت روزانه با شش اکیپ در سطح شهر، ایستگاه سلامت سان آرا و فین، مجتمع قائم، مشهد اردهال، نیاسر، قمصر و مسیر بین راهی مشکات و سن سن اجرا شد.

بیش از هفت هزار بیمار در مراکز بهداشتی درمانی کاشان و آران و بیدگل درمان شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از مراجعه بیش از هفت هزار بیمار در مراکز بهداشتی، درمانی حوزه معاونت بهداشتی در کاشان و آران و بیدگل از ۲۹ اسفند سال گذشته تا پانزدهم فروردین امسال خبر داد.

به گزارش وب دا، دکتر محمد حسین اعرابی افزود: ۴۳۳۰ بیمار از این تعداد به مراکز بهداشتی، درمانی کاشان و حدود ۲۷۸۵ نفر به مراکز درمانی آران و بیدگل مراجعه کرده‌اند.

رئیس دانشگاه تاکید کرد: در این ایام، دو مرکز بهداشتی درمانی شبانه روزی، شش مرکز با دو شیفت کاری و ۹ مرکز با یک شیفت کاری فعال هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز