خبرگزاری کار ایران

موسسه محک از راه‌اندازی صندوق حامی هنرمندان قدردانی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۶۰۴

مدیرعامل موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان(محک) طی نامه‌ای به «مجید سرسنگی» مدیر عامل خانه هنرمندان ایران، راه اندازی صندوق حمایت از هنرمندان را شایسته قدردانی دانست.

موسسه محک از راه اندازی صندوق حامی هنرمندان توسط خانه هنرمندان ایران قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا؛ «آراسب احمدیان» مدیرعامل موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان(محک) طی نامه‌ای به «مجید سرسنگی» مدیر عامل خانه هنرمندان ایران، راه اندازی صندوق حمایت از هنرمندان را شایسته قدردانی دانست و ابراز امیدواری کرد روزی برسد که با حضور هنرمندان ایران زمین، شادی و بهبودی همه کودکان مبتلا به سرطان را جشن بگیریم.

در نامه «آراسب احمدیان» خطاب به «مجید سرسنگی» آمده است:

راه اندازی صندوق حمایت از هنرمندان بیمار که حاکی از دیدگاه متعالی جنابعالی و همکاران محترمتان در مجموعه وزین خانه هنرمندان، برای ارتقای سطح کیفی ارائه خدمات به این عزیزان و اعتلای فرهنگ ارزش نهادن به هنرمندان این مرز و بوم است، شایسته قدردانی است.

این اقدام ارزشمند، برای خانواده بزرگ محک که در طول ۲۲ سال فعالیت، حمایت همه جانبه بیش از ۲۰ هزار کودک مبتلا به سرطان و خانواده‌های آنان را به همراه داشته است نشانگر این مهم می‌باشد که برای ارائه خدمات درمانی و رفاهی به هموطنانمان تنها نیستیم.

از اینکه در این مسیر پرفراز و نشیب، حامیانی چون شما را به همراه داریم بر خود می‌بالیم و امیدواریم روزی برسد که با حضور هنرمندان ایران زمین، که همواره حامیان بی‌منت محک هستند، شادی و بهبودی همه کودکان مبتلا به سرطان را جشن بگیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز