خبرگزاری کار ایران

ﺳﺨﻨﮕﻮﯼ ﺩﺑﻴﺮﺧﺎﻧﻪ ﺁﺗﺶ ﻧﺸﺎﻧﯽ‌ﻫﺎﯼ ﮐﻼﻧﺸﻬﺮﻫﺎ در گفت‌وگو با ایلنا:

انفجار گاز در تبریز منجر به سوختگی زن جوان شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۵۴۷

چند روز گذشته حادثه مشابه در یک منزل مسکونی در شهر تبریز رخ داده بود و یک جوان ۲۵ ساله دچار سوختگی شدید بود.

ایلنا: ﺳﺨﻨﮕﻮﯼ ﺩﺑﻴﺮﺧﺎﻧﻪ ﺁﺗﺶ ﻧﺸﺎﻧﯽ ﻫﺎﯼ ﮐﻼﻧﺸﻬﺮﻫﺎﯼ ﮐﺸﻮﺭ‏‌، گفت: انفجار گاز در تبریز منجر به سوختگی زن جوان شد.

" سید جلال ملکی " در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان یک خبر اعلام کرد: روز گذشته در ساعت ۱۱:۴۶ دقیقه در میدان آذربایجان کلان شهر تبریز انفجار گاز در یک واحد از مجتمع مسکونی رخ داد.

وی با بیان اینکه سه ایستگاه آتش نشانی همراه با خودروی نردبان دار به محل حادثه اعزام شد، گفت: ‌ انفجار گاز در یک واحد مسکونی موجب شعله‌ور شدن منزل شده بود. در این حادثه یک زن جوان در میان شعله‌های آتش محاصره شده بود.

ﺳﺨﻨﮕﻮﯼ ﺩﺑﻴﺮﺧﺎﻧﻪ ﺁﺗﺶ ﻧﺸﺎﻧﯽ ﻫﺎﯼ ﮐﻼﻧﺸﻬﺮﻫﺎﯼ ﮐﺸﻮﺭ با اشاره به اینکه آتش نشانان با تلاش بسیار این زن را که دچار سوختگی شده بود را نجات و تحویل عوامل اورژانس دادند، تاکید کرد: نیروهای آتش نشانی همچنین سایر ساکنین مجتمع را از محل حادثه تخلیه و آتش را مهار و محل را کنترل کردند.

وی اعلام کرد: چند روز گذشته حادثه مشابه در یک منزل مسکونی در شهر تبریز رخ داده بود و یک جوان ۲۵ ساله دچار سوختگی شدید بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز