خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی ستاد خدمات سفر استان:

نقش رسانه ها در معرفی مازندران بی بدیل است

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۳۰۶

تلاش رسانه ها به ویژه خبرگزاری ها و رسانه های مجازی در انعکاس فعالیت ها و برنامه های نوروزی دولت و خدمات سفرقابل قدردانی و ستودنی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: تلاش رسانه ها به ویژه خبرگزاری ها و رسانه های مجازی در انعکاس فعالیت ها و برنامه های نوروزی دولت و خدمات سفرقابل قدردانی و ستودنی است.

به گزارش ایلنا از ساری، حجت الاسلام عباسعلی دکتر ابراهیمی افزود: اصحاب رسانه استان تاکنون در پوشش خبری رویدادهای نوروزی به منظور افزایش آگاهی جامعه تلاش صادقانه ای داشته اند و نقش شان بسیار پررنگ است.

وی افزود: رسانه ها با رویکرد اطلاع رسانی و انعکاس اخبار و اطلاعات نقش پایه ای در روند تحولات جامعه داشته و در این زمینه تاثیرهای مفید و سازنده ای در توسعه و پیشرفت استان دارند.

معاون فرهنگی ستاد خدمات سفر افزود: اگر ابزار و موفقیت های رسانه ای در راستای اعتلا و تقویت بنیه اعتقادی جامعه و ترویج نشاط سالم و سازنده استفاده شود به یقین آن جامعه رستگار خواهد ماند.

وی اضافه کرد: رسانه ها نقش بی بدلیلی در رشد و ارتقای گردشگری استان مازندران دارند و امسال نیز در انعکاس سفرهای نوروزی جایگاه گردشگری استان را بیش از گذشته در کشور مطرح کردند.

ابراهیمی تاکید کرد: شکوفایی استان در عرضه میراثفرهنگی و گردشگری به شدت نیازمد همکاری و پیشتیبانی رسانه ها برای بیان داشته های غنی این دیار است.

وی به جایگاه برجسته رسانه ها در جریان سازی سازنده اشاره کرد وگفت: توجه به جایگاه خبرنگاران و رسانه ها در کمک به حل مشکلات مردم و بیان توانمندی ها بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز