خبرگزاری کار ایران

مخاطبان شبکه سحر، طعم «اولین شب آرامش» را می‌چشند

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۴۷۱

«اولین شب آرامش» به مدیریت دوبلاژ محسن متقی در ۲۴ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای به زبان اردو دوبله شده است.

ایلنا: شبکه سحر، مجموعه تلویزیونی «اولین شب آرامش» را در ایام نوروز سال ۹۳ برای مخاطبان اردوزبان خود در شبه قاره هند پخش می‌کند.


به گزارش ایلنا «اولین شب آرامش» به مدیریت دوبلاژ محسن متقی در ۲۴ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای به زبان اردو دوبله شده است.
سید زهیر رضوی، ترجمه متون و ولی الحسن رضوی، ویراستاری آن را بر عهده داشته‌اند و حسن زیدی، احمد عباس، قمر عباس، فضه رضوی، فهیمه رضوی، معصومه نقوی و ناهید انوری به صداپیشگی در آن پرداخته‌اند.
مجموعه تلویزیونی «اولین شب آرامش» به کارگردانی احمد امینی و تهیه کنندگی سعید شاهسواری، قصه دختری به نام آذر را روایت می‌کند که در آستانه ازدواج با علیرضا، هم دانشگاهی خود قرار دارد. در این بین نوشین، دوست صمیمی آذر به دلیل علاقه فراوان به علیرضا، تلاش می‌کند تا مانع این ازدواج شود. از این رو برادرش که نامزد سابق آذر بوده و برای ادامه تحصیل به خارج از کشور رفته را متقاعد می‌کند به ایران برگردد و می‌کوشد آذر را نیز از ازدواج با علیرضا منصرف کند. تلاش‌های نوشین در ‌‌نهایت منجر به بروز وقایعی می‌شود که مسیر زندگی شخصیت‌ها را تغییر می‌دهد.
یکتا ناصر، مهدی پاکدل، پرویز پورحسینی، مهتاج نجومی، اکرم محمدی، بهرام ابراهیمی، شبنم قلی خانی و آتیلا پسیانی و شهروز ابراهیمی از جلمه بازیگران «اولین شب آرامش» هستند.
مجموعه تلویزیونی «اولین شب آرامش» هر روز روی آنتن سیمای اردوی شبکه سحر است و از کانال ۲ این شبکه بین المللی پخش می‌شود

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز