خبرگزاری کار ایران

با هدف اطلاع رسانی صحیح به میهمانان نوروزی:

استقرار راهنمایان کاشانی در ایستگاه هدایت گردشگران نوروزی

کد خبر : ۱۵۵۴۲۵

مدیر فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از استقرار راهنمایان مجرب به منظور اطلاع رسانی صحیح و شناخت از بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری منطقه کاشان به گردشگران نوروزی خبر داد.

ایلنا: مدیر فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از استقرار راهنمایان مجرب به منظور اطلاع رسانی صحیح و شناخت از بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری منطقه کاشان به گردشگران نوروزی خبر داد.

«محمد علی یوسفی» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان، ضمن تاکید بر اینکه شهرستان کاشان از جمله شهرهای منحصر به فرد در جاذبه های گردشگری ایران محسوب می شود اظهار داشت: اولویت برنامه های فرهنگی این سازمان جهت حضور گردشگران داخلی و خارجی به منطقه کاشان در تعطیلات نوروز، استقرار راهنمایان مجرب در بناهای تاریخی است.

وی، افزایش نیروهای کنترل کننده در کیوسک های ارائه بلیط به گردشگران و بناهای تاریخی به منظور معطل نشدن و توقف های طولانی جهت بازدید از ابنیه تاریخی را از دیگر اقدامات موثر مدیریت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان دانست.

به گفته وی، برپایی نمایشگاه­ها و ایستگاه های نقاشی در راستای ترویج فرهنگ و ایجاد محیطی با نشاط برای کودکان از دیگر برنامه های فرهنگی ویژه میهمانان و گردشگران نوروزی در بهار فاطمی است.

مدیر فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، همچنین از بازدید ۳ هزار و ۱۲ گردشگر داخلی و خارجی از عروس خانه های ایران " خانه تاریخی طباطبایی " این شهرستان در چهارم فروردین ماه ۹۳ خبر داد.

یوسفی اظهار داشت: ۶ هزار و ۶۲۶ گردشگر داخلی و خارجی از خانه های تاریخی طباطبایی، عباسیان و حمام سلطان امیر احمد کاشان در چهارمین روز از بهار ۹۳ دیدن کردند.

وی در پایان افزود: ۲ هزار و ۱۰۷ گردشگر از خانه تاریخی عباسیان و یک هزار و ۵۰۷ گردشگر از حمام سلطان امیر احمد کاشان طی این روز مشخص شده بازدید کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز