خبرگزاری کار ایران

سازندگان فیلم " شیار ۱۴۳ " تجلیل می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۰۶۰

خانه شهریاران جوان، از عوامل سازنده و بازیگران فیلم " شیار ۱۴۳ " به نویسندگی و کارگردانی نرگس آبیار تقدیرمی کند.

ایلنا: خانه شهریاران جوان، از عوامل سازنده و بازیگران فیلم " شیار ۱۴۳ " به نویسندگی و کارگردانی نرگس آبیار تقدیرمی کند.

به گزارش ایلنا سعید غضنفری قائم مقام خانه شهریاران جوان با اعلام این خبر افزود این مراسم به همت خانه شهریاران جوان، با مشارکت فرهنگسرای اندیشه و با هدف تکریم و تقدیر از زحمات هنرمندان، دست اندرکاران و بازیگران این اثر انقلابی و ارزشی در روز دوشنبه ۱۹ اسفند ماه ساعت ۱۴ در سالن اندیشه واقع در فرهنگسرای اندیشه ویژه اعضای خانه شهریاران جوان برگزار خواهد شد.

قائم مقام خانه شهریاران جوان همچنین اشاره کرد که در انتهای این مراسم نیز فیلم سینمایی " شیار ۱۴۳ "، اثر برگزیده مخاطبان در جشنواره فیلم فجر، برای اعضای شهریاران جوان و کانون‌های جهادی شهریاران به صورت اختصاصی نمایش داده خواهد شد.

وی افزود بخش دیگری از برنامه ذکر شده تجلیل از خادمین اردوی راهیان نور شهریاران جوان می‌باشد که در هفته گذشته با عنوان اردو ی " راه نشانم بده " تعداد ۲۵۰ نفر از اعضای شهریاران جوان را به مناطق جنگی جنوب اعزام نمودند.

غضنفری افزود با هماهنگی های بعمل آمده اعضای کانون های جهادی خانه شهریاران جوان می‌توانند با مراجعه به دفاتر این خانه درمناطق ۲۲ گانه شهر تهران، و ارائه کارت عضویت در خانه اقدام به ثبت نام و تهیه بلیط نمایند.

وی تصریح کرد شهریاران جوان روز دوشنبه ۱۹ اسفند ماه از ساعت ۱۴ با در دست داشتن کارت عضویت خانه و بلیط‌های خود به آدرس فرهنگسرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان هلال احمر(اندیشه) مراجعه نمایند و ضمن حضور در مراسم تجلیل به تماشای این اثر فاخر بنشینند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز