خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق اصناف تولیدی تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

تمدید مهلت نمایشگاه ها منجر به تخریب بازار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۹۶۵

برگزاری نمایشگاه‌ها فاقد مجوز مانند مصلی و یا برگزاری نمایشگاهها در پارکها و پارکینگ ها غیر قانونی است و به نوعی دهن کجی به و احدهای صنفی به شمار می رود زیرا در این نمایشگاهها نهادهای نظارتی حضور ندارند و ضرورت دارد با این بی قانونی مقابله شود.

رئیس اتاق اصناف تولیدی تهران گفت: تمدید مهلت نمایشگاهها منجر به تخریب بازار می شود.

علی فاضلی، رئیس اتاق اصناف تولیدی تهران در گفتگو با خبرنگار ایلنا با انتقاد از تمدید دو روزه مهلت نمایشگاهها اظهار داشت: درحالیکه برخی برگزاری نمایشگاهها را کم کیفیت و نامناسب عنوان می کنند و می گویند که نمایشگاهها محلی برای ایجاد رانت است و مردم استقبالی از آن نمی کنند اما در پی تمدید آن هستند.

وی افزود: برگزاری نمایشگاهها باید در جهت تنظیم بازار باشد نه تخریب بازار اما می بینیم که از ۲۷۰ هزار واحد صنفی که در تهران حضور دارند وبه نوعی به دولت کمک می رسانند تنها حدود ۲۷۰۰ واحد در این نمایشگاهها شرکت می کنند وبقیه سهمی در بازار شب عید ندارند.

وی با اشاره به تخلفات گسترده در برگزاری برخی از نمایشگاهها گفت: متاسفانه برگزاری نمایشگاهها فاقد مجوز مانند مصلی و یا برگزاری نمایشگاهها در پارکها و پارکینگ ها غیر قانونی است و به نوعی دهن کجی به و احدهای صنفی به شمار می رود زیرا در این نمایشگاهها نهادهای نظارتی کنترلی و تعزیرات حکومتی و سازمانهای حمایت از تولید کنندگان حضور ندارند و ضرورت دارد با این بی قانونی مقابله شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز