خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی:

قوانین مدیریت شهری نیازمند اصلاح و بازنگری است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۶۰۰

متأسفانه در این بخش با مشکلات متعدد قانونی و قانون گذاری مواجه هستیم و باید به سمت اصلاح قوانین رفت.

ایلنا: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی بر لزوم اصلاح و بازنگری در قوانین و ضوابط مدیریت شهری تأکید کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا میرهادی قره سید رومیانی که در نشست مشترک مسوولان و قضات دیوان عدالت اداری، دادگستری استان و شهرداری تبریز سخن می‌گفت اظهار داشت: متأسفانه در این بخش با مشکلات متعدد قانونی و قانون گذاری مواجه هستیم و باید به سمت اصلاح قوانین رفت.
وی با اشاره به پیشگامی شهرداری تبریز در این بخش افزود: با تشکیل و برپایی این نشست شهرداری تبریز پیشگامی و عزم جدی خود برای اصلاح قوانین و تغییر رویه‌های موجود در این حوزه نشان داده و لازم است با پی گیری موضوع از طریق نهادهای بالادستی، زمینه را برای تحقق آن فراهم آورد.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در عین حال با اشاره به آمادگی مجلس برای ورود جدی به موضوع اصلاح قوانین موضوعه شهرداری‌ها و مدیریت شهری افزود: شورای عالی استان‌ها و مجلس می‌توانند با همکاری هم در این کار سهیم و موثر باشند.
قره سید در خاتمه از شهرداری تبریز خواست در حوزه سرمایه گذاری بخش خصوصی به ویژه امنیت سرمایه گذاری برنامه ریزی جامعی داشته باشد.
همین گزارش حاکی است نخستین نشست هم اندیشی دیوان عدالت اداری، دادگستری آذربایجان شرقی و شهرداری تبریز برگزار شد.
در این نشست راه‌های موثر در حل مشکلات مربوط به آرای کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری بررسی و در این خصوص تصمیم گیری و چاره اندیشی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز