خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

تبریز شاد نیست / سالی ۵۰ میلیارد تومان خرج می کنیم چه فایده؟!

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۸۳

برای داشتن شهری شاداب باید تمامی یک میلیون و هشتصد هزار شهروند تبریزی دست به دست هم دهند / وجود شهر بانشاط نیازمند داشتن انسان‌ها و شهروندان بانشاط است.

ایلنا: شهردار تبریز گفت: مطمئناً طبع زیبایی پسند انسان‌ها در صورت وجود فضای لازم باعثخواهد شد تا شهروندان هم به مشارکت در بحثزیبایی شهر راغب شوند.
به گزارش " ایلنا "، " صادق نجفی " در آیین اختتامیه مسابقه عکاسی زیبایی‌های شهر تبریز و انتخاب شهروند نمونه در حوزه زیباسازی شهری گفت: شهر تبریز از نشاط کافی برخوردار نیست و تجربیات بنده حاکی از این مسئله می‌باشد که برای داشتن شهری شاداب باید تمامی یک میلیون و هشتصد هزار شهروند تبریزی دست به دست هم دهند. وجود شهر بانشاط نیازمند داشتن انسان‌ها و شهروندان بانشاط است.
شهردار کلانشهر تبریز به حضور هیئتی از شهر بوداپست مجارستان در تبریز اشاره کرد و افزود: شهر بوداپست مجارستان یکی از بی‌نظیر‌ترین شهرهای جهان از لحاظ نور‌پردازی و نمای ساختمان‌ها می‌باشد و گروهی که از این شهر میهمان تبریز بودند، از وضعیت ظاهری ساختمان‌ها و نور‌پردازی آن‌ها انتقاد می‌کردند.
" نجفی " به ضعف موجود در حوزه زیباسازی شهر تبریز اشاره کرد و گفت: باید فضای بانشاط و بااحساسی در شهر ایجاد شود تا مردم هم نسبت به زیبایی محیط شهری خود اهمیت دهند. مطمئناً طبع زیبایی پسند انسان‌ها در صورت وجود فضای لازم باعثخواهد شد تا شهروندان هم به مشارکت در بحثزیبایی شهر راغب شوند.
وی خاطرنشان کرد: سالانه بیش از پنجاه میلیارد تومان برای فضای سبز شهر تبریز هزینه می‌شود ولی جذابیت و زیبایی مورد انتظار در این حوزه برای شهروندان وجود ندارد. نبود کار کار‌شناسی و برنامه ریزی در این زمینه باعثوجود چنین وضعی شده است که با مدیریت صحیح می‌شود این معضلات را برطرف کرد.
شهردار تبریز به لزوم گنجاندن فضایی در ساخت و سازهای سطح شهر برای فضای سبز اشاره کرد و گفت: برنامه‌های متعددی برای مشارکت و حضور شهروندان در زیباسازی شهر تدوین شده است تا با همکاری مردم، شهر زیبا و سبزی داشته باشیم و به آنچه در خور شأن شهر باقدمت تبریز است، برسیم.
" نجفی " از شهر به عنوان یک موجود زنده یاد کرد و افزود: این شهر روح و جسم دارد و ضروری است از یک مرکز فرمان گرفته، عاقل باشد و کار سنجیده انجام دهد؛ باید چنین وضعیتی را در شهر تبریز به وجود بیاوریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز