خبرگزاری کار ایران

شجاعی‌کیاسری مطرح کرد:

انتقاد از دعوت نکردن نمایندگان برای حضور در شورای سیاستگذاری جشنواره‌های فجر

کد خبر : ۱۳۹۱۷۱

بر خلاف روال سال‌های پیش که از نمایندگان کمیسیون فرهنگی برای حضور در شورای سیاستگذاری جشنواره‌های فیلم، تئا‌تر، موسیقی و تجسمی فجر دعوت به‌عمل می‌آمد، امسال شاهد این دعوت نبودیم.

ایلنا: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، با انتقاد از دعوت نشدن نمایندگان کمیسیون فرهنگی مجلس در شورای سیاستگذاری جشنواره‌های فجر گفت: بر خلاف روال سال‌های پیش که از نمایندگان کمیسیون فرهنگی برای حضور در شورای سیاستگذاری جشنواره‌های فیلم، تئا‌تر، موسیقی و تجسمی فجر دعوت به‌عمل می‌آمد، امسال شاهد این دعوت نبودیم.

به گزارش ایلنا به نقل از خانه ملت، رمضا‌ن شجاعی کیاسری، در آستانه برگزاری بزرگ‌ترین فستیوال هنری کشور، گفت: در راستای اعمال سیاست‌های درست در جشنواره‌های فجر، سعی بر این بوده تا از افراد لایق و متخصص در امور برای نظردهی در شورای سیاستگذاری جشنواره‌ها استفاده شود.

نماینده مردم ساری و می‌اندرود در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: به‌دنبال این موضوع سال‌های گذشته از نمایندگان کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی هم برای حضور در شورای سیاستگذاری جشنواره‌های فجر دعوت به‌عمل می‌آمد اما امسال برخلاف روال سال‌های پیش شاهد این دعوت نبودیم.

وی گفت: با توجه به دعوت نشدن نمایندگان در شورای سیاستگذاری جشنواره‌های فجر نمایندگان کمیسیون فرهنگی مجالی برای ارائه نظرات خود در این جشنواره‌ها نداشته و در اعمال سیاست‌ها نقشی ایفا نکرده است.

این نماینده مردم در مجلس نهم همچنین درباره اهمیت حضور کشورهای دیگر در جشنواره‌های فجر در راستای برگزاری هرچه بهتر جشنواره، یادآور شد: با توجه به اینکه یکی از راه‌های دیپلماسی فرهنگی در جهان، تبادل کالاهای فرهنگی کشورهاست و جشنواره‌ها از دریچه‌های اصلی تبادلات فرهنگی هستند؛ جشنواره‌های فجر به عنوان بزرگ‌ترین فستیوال فرهنگی و هنری کشور اهمیتی دوچندان پیدا می‌کند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی: با توجه به این اهمیت جشنواره‌های فجر انتظار می‌رود توجه ویژه‌ای به حضور سایر کشور‌ها در جشنواره و مشارکت جهانی در این کشور‌ها باشیم

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز